تنبیه شدید آنچلوتی برای ایسکو؛ در سه بازی اخیر حتی گرم هم نکرده

0

رئال مادرید نیوز : آخرین فصل ایسکو در رئال مادرید کاملا کابوس وار به نظر می رسد. این بازیکن از سال ۲۰۱۸ به بعد در سراشیبی قرار دارد و حتی بازگشت آنچلوتی هم چیزی را برایش عوض نکرده و شباهتی به بازیکنی ندارد که بین سالهای ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۸ از بازیکنان مهم رئال مادرید بود.

به نظر می رسد که ایسکو در حال حاضر با نظر کارلتو تحت تنبیهی شدید قرار دارد. در حقیقت همه چیز از بازی با گرانادا آغاز شد. در آن شب رئال با نتیجه چهار بر یک پیروز شد و زمانی که داویده آنچلوتی سرمربی رئال از یوویچ و کاماوینگا خواست وارد زمین شوند و تعویض ایسکو را به کمی دیرتر موکول کرد، این بازیکن مالاگایی عصبانی شد و حاضر نشد که به گرم کردن ادامه بدهد. در حقیقت ایسکو به داویده گفت که حاضر نیست که به گرم کردن ادامه بدهد و سه سمت نیمکت رفت. آنچلوتی برای جلوگیری از ادامه جنجال، ایسکو را کمی بیشتر به زمین فرستاد اما بعد از آن تصمیم گرفت که هافبک مالاگایی را تنبیه کند. ایسکو در سه بازی اخیر حتی گرم هم نکرده است.

ایسکو مصدوم نیست و با تیم تمرین می کند و در لیست ها حضور دارد اما در سه بازی اخیر رئال مادرید در مقابل شریف، سویا و بیلبائو در کل بازی روی نیمکت نشسته است. در حال حاضر ایسکو آخرین هافبک تیم به شمار می رود و هم تراز بازیکنانی نظیر ماریانو، وایخو و یوویچ است. آنچلوتی بعد از بازی با گرانادا گفت که مشکلی با ایسکو ندارد اما به نظر می رسد که اتفاقات سه بازی اخیر نشان از تنبی این بازیکن ندارد.

ایسکو شش ماه دیگر از رئال مادرید جدا خواهد شد که در ابتدای فصل به نظر می رسید که آنچلوتی قصد دارد که به او فرصت بدهد. اما ایسکو در این فصل فقط ۱۷۷ دقیقه در لالیگا داشته و در چمپیونزلیگ حتی یک دقیقه هم بازی نکرده است. در حال حاضر ایده آل ترین گزینه این است که ایسکو در همین زمستان از رئال برود هر چند که مشکل این است که مشخص نیست که ایا بتواند مشتری پیدا کند یا نه.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

تنبیه شدید آنچلوتی برای ایسکو؛ در سه بازی اخیر حتی گرم هم نکرده

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ