«کورتوا باید به خاطر توپگیری های شگفت انگیزش عذرخواهی کند»

0

رئال مادرید نیوز : رئال مادرید در شبی برنده شد که بیلبائو با نمایش خوبش در نیمه دوم می توانست کار را به تساوی بکشاند. شیرها آن قدر در محوطه جریمه رئال مادرید غرش کردند که رئال به سختی صدرنشینی خود را مسجل تر کرد. تیم مارسلینو، رئال مادرید را تحت فشار قرار داد و این بار شب بسیار طولانی بود. البته نه مثل بازی با سویا که ورود والورده و کاماوینگا به تیم انرژی داد.

رئال مادرید سه امتیاز کسب کرد تا فاصله خود را در صدر جدول بیشتر کند آن هم در شبی که نتیجه از هر چیز دیگری مهمتر بود. هواداران وفادارتر می دانند که جامها وقتی به دست می آیند که تیم حتی در روزهای بدش هم برنده شود. هواداران عجول تر توقع بیشتری دارند اما با خوشحالی به تختخواب رفتند. بقیه غرغر می کنند. بنزما، مهاجمی که می گفتند گلزنی بلد نیست، دوباره گل زد و تیبو کورتوا ستاره میدان بود.

نشانه خوبی نیست که دروازه بان تیمت به ستاره تیم تبدیل شود. درست است که آنچلوتی به حدی به ترکیب اصلی خود اعتماد دارد که این ریسک وجود دارد که اشتباهات دوره اولش در رئال تکرار شود: شروع درخشان و سقوط امپراطوری در ماه مارس. کارلو اما دلایلی را برای اعتماد به ترکیب اصلی دارد که باعث هفت برد متوالی شده و این حس خوب باعث شده تا تیم بتواند از شب های سختی نظیر بازی چهارشنبه در برنابئو سربلند خارج شود.

آیا کسی می تواند به جای مودریچ وارد زمین شود؟ قطعا. آیا توصیه می شود که این اتفاق رخ بدهد؟ قطعا. اما چنین بردهایی (سویا، بیلبائو و بازیهای چمپیونزلیگ) در بازیهای سرنوشت ساز فصل با بازیکن کروات خیلی آسان تر است تا بازیکنان دیگر. چه کسی دوست ندارد که به ترکیبی اعتماد داشته باشد که جواب می دهد؟ رئال مادرید هفت امتیاز از تیم دوم فاصله دارد و تنها تیم اسپانیایی است که به یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ رسیده است. آینده؟ کسی نمی داند.

کورتواب ه ستاره تیم تبدیل شده است. دستان مقدسی دارد مثل بهترین دوران ایکر کاسیاس که سرنوشت بازیها و نتایج را مشخص می کرد. اما برخی با کورتوا در رئال مادرید یک مشکل ویژه دارند: توپگیری های زیادی دارد. شاید بهتر باشد که این کار را نکند.  با این کار نصف دنیا خوشحال تر می شوند. رئال مادرید هم همچنان یک مشکل خواهد داشت: دروازه بان بی کیفیت. در رئال مادرید هر اتفاقی بیافتد، برخی می خواهند که از آن مشکل بسازند. تلاش آنها برای تخریب رئال مادرید ککاملا مضحک به نظر می رسد چرا که هر کاری که بازیکنان یا تیم را انجام بدهند، زیر سوال می برند. این در حالیست که در مورد تیم های دیگر نگاه دیگری دارند. وقتی که اوبلاک عالی، اتلتیکو را نجات بدهد می گویند که دروازه بان اسلوونیایی فوق العاده است. برای آنها مشکلی نیست که اتلتیکوی چولو یک دروازه بان تعیین کننده باشد همان طور که قبلا کورتوا و حالا اوبلاک این نقش را دارند.

به یاد دارند که بارسا در دوره ای بدون این که مثل دوره گواردیولا درخشان بازی کند به لطف نبوغ مسی و توپگیری های ترشتگن لالیگا را می برد. درک می کنم که در آن زمان هیچ کس از اتلتیکو و بارسا ایراد نمی گرفت. آنالیزی هم در این باره نداشتند اما رئال مادرید باید عذرخواهی کند که دروازه بانی در سطح جهانی دارد که در روزهای سخت بار تیم را به دوش می کشید. رئال باید عذرخواهی کند که با نتیجه یک بر صفر توانسته یک بازی سخت را ببرد. شاید هم رئال باید به خاطر وجود داشتنش عذرخواهی کند.

خسوس سانچز – مارکا

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

«کورتوا باید به خاطر توپگیری های شگفت انگیزش عذرخواهی کند»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ