وحشیانه‌ترین مهمانی‌های کریسمس فوتبالیست‌ها/ از پوشیدن لباس ضدسیاهپوستان تا پرتاب سیگار و نوشیدنی‌های غیرمجاز!

0

وحشیانه‌ترین مهمانی‌های کریسمس فوتبالیست‌ها/ از پوشیدن لباس ضدسیاهپوستان تا پرتاب سیگار و نوشیدنی‌های غیرمجاز!

ساتین –

فصلی رسیده که باید شاد باشید و هرچقدر دلتان می‌خواهد دیوانه‌بازی کنید. البته اگر فوتبالیست هستید! کریسمس پارسال به خاطر ویروس کرونا به شکلی کسل‌کننده و بدون شور و حال گذشت، اما مطمئناً می‌توانید تصور کنید فوتبالیست‌ها امسال که اجازه دارند تعطیلات کریسمسشان را جشن بگیرند چه شیطنت‌ها و دیوانه‌ بازی‌هایی قرار است دربیاورند.

ستاره لیدز، کالوین فلیپس خیلی بدشانس بود که در جشن کریسمس لیدز در کلوپی شبانه دچار مصدومیت شد. اما با در نظر گرفتن دستگیر شدن‌ها، دعواها و یا پوشیدن لباس‌های عجیب و غریب مثل اسطوره سابق انگلیس که شبیه به کلوکلاس کلان‌ها (سازمان سری ضد سیاهپوستی آمریکایی) لباس پوشیده بود، مصدوم شدن فلیپس اصلاً موضوع مهمی به حساب نمی‌آید. و آن کاپیتانی را که به سمت هم‌تیمی‌هایش آدم کوتوله پرتاب می‌کرد را هم از یاد نبرید!

منچسترسیتی (۲۰۰۴)

جویی بارتون زمانی که در سیتی بازی می‌کرد به خاطر افتضاحی که در کلوپ شبانه در منچستر به بار آورده بود در تیتر اخبار قرار گرفت. او که لباسی به سبک جیمی ساویل پوشیده بود با جیمی تاندی که از اعضای تیم جوانان بود درگیر شد و سیگاری را به سمت چشم بازیکن جوان پرتاب کرد! باشگاه منچسترسیتی بارتون را توبیخ کرد و شش هفته به او دستمزد نداد. تاندی بعدها اعتراف کرد که آن حادثه اعتبار و آبروی او را خدشه‌دار کرد.

تاتنهام (۲۰۰۹)

هری ردنپ از دروغی که رابی کین در سال ۲۰۰۹ به او گفت اصلاً خوشش نیامد. مرد ایرلندی به او گفت که قرار است هم‌تیمی‌ها را به دوبلین برای بازی گلف ببرد. اما در عوض به کلوپ و میخانه رفتند و ردنپ هم در انتها متوجه شد که گلفی در کار نیست. پیتر کراوچ در کتابش نوشت که هری «دیوانه» شده بود. تمام ۱۶ بازیکنی که در این قضیه سهیم بودند ۲۰۰۰۰ پوند جریمه شدند. «چهارشنبه روز تعطیل آن‌ها بود و رابی به من گفت که می‌خواهند برای بازی گلف به دوبلین بروند. من با این موضوع هیچ مشکلی نداشتم. وقتی از مشروب خوردن و پارتی گرفتن آنها مطلع شدم شوکه شدم. اصلاً نمی‌فهمم چرا در فوتبال امروزی باید اجازه مهمانی به بازیکنان داده شود. دردسرش بیشتر از منفعتش است.»

منچستریونایتد (۲۰۰۷)

این جشن کریسمس آنقدر برای سرالکس فرگوسن زیاد بود که از آن سال به بعد بازیکنانش را از برگزاری جشن کریسمس محروم کرد. دلیلش؟ خب گویا بازیکنان بیش از حد خوش‌گذرانی کرده بودند و در مصرف مشروبات الکلی هم زیاده‌روی کردند! آن‌ها آن شب در کلوپ‌ها بیشتر از ۴۰۰۰ پوند خرج کردند و شاهدان می‌گویند از کنترل خارج شده بودند! اگرچه یونایتد با قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان در انتهای آن فصل ثابت کرد که خوشگذرانی آن شب روی بازی خوب آن‌ها تاثیر منفی نگذاشته بود!

چلسی (۱۹۹۴)

اگر می‌خواهید که وینی جونز جشن کریسمس شما را ترتیب بدهد پس منتظر آتش بازی هم باشید. اما چیزی که اصلاً انتظارش را ندارید پرتاب کوتوله است! این دقیقاً همان جشنی بود که بازیکن سابق ویمبلدون برای هم‌تیمی‌هایش در نظر گرفته بود. تونی کاسکارینو گفت: «ایده او این بود که یک آدم کوچولو را بلند کنیم و تا جایی که می‌شود او را دورتر پرتاب کنیم. اصلاً یادم نمی‌آید که چطور آن کار را انجام دادم. آن‌ها از چیزی که انتظارش را داشتم سنگین‌تر بودند.»

وستهام (۲۰۰۱)

هیدن فاکس خاطره ماندگاری از خود در وستهام به جای نگذاشته بود. اما این بازیکن استرالیایی ۲۰ سال پیش قصد داشت تا در کلوپ شبانه‌ای که وستهام برای جشن کریسمس به آن می‌رفت حرکت ریزی بزند! بعد از اینکه به میزان زیادی الکل نوشید، روی بار پرید و همه جا ادرار کرد! این مدافع دو هفته از دستمزدش را جریمه شد و در پایان فصل از تیم جدا شد. او بعداً گفت: «بعضی از مردم متوجه شدند که این فقط یک شوخی بود، اما دیگران نه. من نمی‌توانم زمان را به عقب برگردانم ولی واقعاً از کاری که کردم خوشحال نیستم.»

نیوکاسل (۱۹۹۸)

بازیکنان نیوکاسل تصمیم گرفته بودند برای کریسمس «سکرت سانتا» را بازی کنند. آن‌ها با نشان دادن احساسی که به همدیگر داشتند به یکدیگر هدیه دادند و فرد گیرنده متوجه نمی‌شد که چه کسی این هدیه را به او داده است. به دیتمار هامان کتاب «ماین کامف» از آدولف هیتلر داده شد، تیمور کتسبایای کچل هم شانه هدیه گرفت، و یک نفر هم با شجاعت تمام به دانکن فرگوسن پیراهن زندان هدیه داد. به طرز عجیبی الساندرو پیستونه به دلیل عدم تعهدش در زمین بازی، دل گوسفند هدیه گرفت. بازیکن ایتالیایی بعدها گفت: «مطمئنم این فقط یک شوخی بود.»

لیورپول (دهه ۱۹۹۰)

قرمزها به خاطر لباس‌های خاصی که در مهمانی‌های‌شان می‌پوشند معروفند و در طول سال‌ها اسطوره‌هایی مانند بروس گروبلار، ایان راش و یان مولبی با لباس‌های‌شان سرگرم بودند. اما جان بارنز شاید با قصد و نیت خاصی حرکت عجیبی زد. طبق داستان‌های دو نفر از هم‌تیمی‌های سابقش او در یکی از مهمانی‌های کریسمس مانند یکی از اعضای کوکلاکس کلان (سازمان ضد سیاهپوستی آمریکا) لباس پوشیده بود. گروبلار در صحبتی که با بی‌تی اسپورت داشت گفت: «مردی را با لباس تمام سفید و کلاه نوک تیز دیدیم و متوجه شدیم جان بارنز است که خود را به شکل کوکلاکس کلان‌ها درآورده.» بارنز گفت: «باز هم چنین کاری می‌کنم. و در یکی از مهمانی‌های لباس فانتزی، خودم را به شکل هیتلر درمی‌آورم. چنین مهمانی‌هایی برای همین منظور ترتیب داده می‌شوند که افرادی که خودمان را شبیه‌شان می‌کنیم مسخره کنیم. و کوکلاکس کلان و هیتلر چهره‌هایی هستند که باید به آن‌ها خندید و من مشکلی در آن نمی‌بینم.» داستان دیگری روایت میکند که استیو مک‌ماهون جلوی یکی از اتاق‌ها ایستاده بود و مردی را دید که ملحفه سفید به تن کرده. مک‌ماهون گفت: «نمی‌توانی این شکلی وارد شوی. جان بارنز آنجاست.» مرد هم روپوشش را برداشت و گفت: «نه، او اینجاست.»

اخبار منچستر یونایتد

منبع : خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ