آربلوا:«آنچلوتی دوست دارد که خوب دفاع کند»/ سانچیس:«داشتن وینیسیوس خوب است»

0

رئال مادرید نیوز : بازیکنان اسبق رئال مادرید در مورد پیروزی مقابل سوسیه داد صحبت کردند.

مورالس:” در آخرین دقایق بازی میلیتائو توپربایی کرد، آسنسیو استارت زد، والورده پاس را گرفت… رئال مادرید با سرعت بالایی در خط حمله بازی می کند. وینیسیوس در آن صحنه خیلی خسته بود. باید به توپ کات می داد. روی گل اول، یوویچ به خوبی توپ را نگه داشت و به وینیسیوس پاس داد. نبود بنزما در نیمه اول مشهود بود. بازیکنی است که پرس می کند و جدا از گلزنی به بازی بقیه کمک می کند. رئال مادرید در مورد بحث کمک ها خیلی فعال است. همیشه بازیکنان به همدیگر برای حفظ تملک توپ خیلی کمک می کنند.”

مانولو سانچیس:” رئال در همه دقایق می دانست که چه کار می کند. تیم در نیمه دوم آزادانه بازی کرد. حضور والورده به کنترل بازی کمک کرد. داشتن وینیسیوس چقدر خوب است. خیلی خوب است که بازیکنی با سرعت وینیسیوس را داشته باشی که این گونه به توپ می رسد. رودریگو سورپرایز بزرگی است که سطح خوبی دارد و در حال حاضر فیکس است. هرگز در روزهای بزرگ با تساوی راضی نیم شوم. رئال مادرید گاهی ممکن است که ببازد اما هرگز تیم برای باختن یا مساوی نقشه خود را نمی چیند. آنچلوتی با تمام قوا حاضر می شود. من سیستم ۲-۴-۴ را ترجیح می دهم. سیستم ۳-۳-۴ فقط زمانی مناسب است که کل خط هافبک عالی باشند اما در حال حاضر خط هافبک رئال خسته است.”

آربلوا:”وینیسیوس در سمت چپ فوق العاده است. کارهای جنون آمیزی انجام می دهد. باید از این سمت بیشتر فشار بیاورند. آنچلوتی به عنوان یک ایتالیایی خوب دوست دارد که تیمش خوب دفاع کند.وقتی خوب دفاع کنی طبیعی است که برنده شوی. بیشترین تردید آنچلوتی مربوط به پست بال راست و آسنسیو یا رودریگو است. بقیه ترکیب مشخص هستند.”

 

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

آربلوا:«آنچلوتی دوست دارد که خوب دفاع کند»/ سانچیس:«داشتن وینیسیوس خوب است»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ