آنچلوتی:نقش وینیسیوس در کار دفاعی و بدون توپ نیز مهم است»

0

رئال مادرید نیوز : کارلو آنچلوتی مربی ایتالیایی رئال مادرید در مورد دربی یکشنبه صحبت کرد:” فکر می کنم که بازی نزدیک و سختی خواهد بود. باید مقابل چنین تیم هایی مسالئ مهمی را در نظر بگیریم، مسائلی نظیر دوئل ها، ضربات ایستگاهی، فضاسازی ها و … آنها خیلی خوب دفاع می کنند. در ضدحملات خطرناک هستند و در چنین بازیهایی باید آماده باشیم. تیم خوب است. باید شرایط برخی نظیر بنزما را در روزهای آینده بررسی کنیم. کریم امروز اختصاصی تمرین کرد. شرایط کاسمیرو خوب است و بقیه آماده هستند. امروز برخی کمی خسته بودند اما طبیعی است چرا که دو روز پیش بازی سختی داشتیم. فردا تمرین تاکتیکی داریم و شنبه تمرین نرمی را با فکر بازی خواهیم داشت.”

ویژگی خاص دربی:” بین هواداران و بازیکنان و همه رقابت وجود دارد. اتلتیکو می خواهد رئال مادرید را شکست بدهد و رئال مادرید هم می خواهد اتلتیکو را مغلوب کند.”

کیفیت یا تعهد؟” هر د. تعهد  برای مسائل ذهنی بازی، انگیزه و آرامش مهم است چرا که این بازی از نظر ذهنی خیلی پرفشار است. کیفیت نیز به معنی خلاقیت برای ایجاد مشکل برای تیمی است که در دفاع منسجم است. مهم این است که بازیکنان خوبی داشته باشی و بعد از آن با تعهدی که من دارم و انگیزه ای که آنها دارند، برای چنین بازیهایی اماده می شویم. در این لحظات بازیکنان باید از کارشان درون زمین احساس راحتی داشته باشند. کیفیت و تعهد درون زمین مهم است. بدون این موضوع سخت است که روند خوبی داشته باشی.”

کار دفاعی:” کورتوا در مقابل سویا خوب کار کرد، میلیتائو نیز همین طور. آلابا نیز همچنان ثبات دارد و مندی نیز همین طور. کار بازیکنانی که مقابل انها هستند هم مهم است. به طور مثال وینیسیوس همین طور است. همه به کارش با توپ نگاه می کنند اما بدون توپ نیز خیلی خوب است. رودریگو نیز همین طور است. این باعث شده تا گل نخوریم. آنها هم در کار دفاعی نقش دارند.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

آنچلوتی:نقش وینیسیوس در کار دفاعی و بدون توپ نیز مهم است»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ