استراحت دادن آنچلوتی به بازیکنان فیکس با تعویض های نیمه دوم

0

رئال مادرید نیوز : کارلو آنچلوتی ترکیب اصلی خود را با ده بازیکن ثابت تعیین کرده است. فقط در پست بال راست شرایط رودریگو و اسنسیو مشخص نیست و با هم رقابت می کنند. کورتوا، کارواخال، میلیتائو، آلابا، مندی، کاسمیرو، کروس، مودریچ، وینیسیسو و بنمزا جایگاه ثابتی دارند.

کارلتو ترجیح می دهد که به این نفرات استراحت ندهد  وحتی المقدور از آنها استفاده کند. بیشترین تردید اما مربوط به کاسمیرو، کروس و مودریچ در خط هافبک است که سنشان بالاست و افزایش دقایق می تواند باعث مصدومیتشان شود.

آنچلوتی البته سعی می کند که با تعویض های نیمه دوم به این نفرات استفاده بدهد. به طور مثال کاسمیرو در هر دو بازی اخیر در نیمه دوم تعویض شده: در مقابل سوسیه داد در دقیقه ۶۵ و در مقابل اینتر در دقیقه ۷۱. در هر دو بازی در این دقایق پیروزی رئال قطعی شده بود. کروس نیز در دقیقه ۸۱ مقابل سوسیه داد و در دقیقه ۷۸ مقابل اینتر تعویض شده است. در مقابل گرانادا هم گپیش از این در دقیقه ۸۰ تعویض شده بود. از سویی مودریچ در مقابل بیلبائو در دقیقه ۷۰ تعویض شد، مقابل سویا در دقیقه ۷۳ ، مقابل گرانادا در دقیقه ۷۹ هر چند که در دو بازی اخیر ۹۰ دقیقه بازی کرد.به طور مثال وینیسیوس نیز در مقابل گرانادا در دقیقه ۷۱ تعویض شد و مقابل اینتر در دقیقه ۸۱.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

استراحت دادن آنچلوتی به بازیکنان فیکس با تعویض های نیمه دوم

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ