خاطره عجیب جباری از دربی ۷۴: با عضله پاره دو گل به پرسپولیس زدم!

0

پایگاه خبری ساتین- مجتبی جباری در برنامه اینترنتی ۱۱ که این روزها حسابی مورد توجه واقع شده به بیان خاطره عجیبی از دربی پرداخت.

به گزارش ساتین، استقلالی‌ها خاطره بسیار خوبی از دربی ۷۴ دارند چرا که موفق شدند در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی و در دیداری که ۱۸ آذر سال ۹۰ برگزار شد، حریفشان را با ۳ گل شکست دهند.

مجتبی جباری در شرایطی موفق شد در آن بازی ۲ گل بزند که اصلا قرار نبود در آن بازی، دقایق زیادی در میدان بماند اما دو گل این بازیکن در دقایق ۹۶ و ۹۸ زده شد.

داستان از این قرار است که جباری قبل از آن بازی به خاطر درگیری با کرار جاسم از یکطرف و مصاحبه علیه کادر فنی استقلال از طرف دیگر، از حضور در تمرینات تیمش محروم می‌شود. شماره ۸ وقت استقلال در مدتی که محروم بود، به صورت اختصاصی تمرین می‌کرد که در یکی از این تمرین‌ها و در فاصله ۲ یا ۳ روز مانده به دربی، عضله ران پای او کش آمد و نهایتا پاره شد!

با توجه به وضعیت جباری، او نمی‌توانست به فیزیوتراپی برود و از طرف دیگر قبل از دربی هم سرماخورده بود تا شرایط عجیبی قبل از دربی داشته باشد. آنطور که جباری در برنامه ۱۱ گفته، او قصد داشت در دربی فقط چند دقیقه بازی کند و به بهانه مصدومیت، درخواست تعویض بدهد اما به محض اینکه سوت شروع آن بازی زده شد، او نه تنها هیچ احساسی از مصدومیت نداشت بلکه به گفته خودش، انرژی فوق‌العاده‌ای برای آن بازی پیدا کرد تا در پیروزی ۰-۳ تیمش، نقش بسیار مهمی داشته باشد و با عضله پاره دو گل به پرسپولیس بزند.

مجتبی جباری از جمله بازیکنان تاریخ دربی است که هم چهارگل به پرسپولیس زده و هم اینکه در هر دربی که حضور داشته نباخته است.

۱۹۸۴

اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

خاطره عجیب جباری از دربی ۷۴: با عضله پاره دو گل به پرسپولیس زدم!

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ