مایته اوروز:«غلبه بر زنان بارسا اتفاق بزرگی برای ما خواهد بود»

0

رئال مادرید نیوز : مایته اوروز ستاره ۲۳ ساله تیم زنان رئال مادرید که در خط هافبک بازی می کند، لقب “پروفسور” را دارد. بازیکن اسبق بیلبائو پس از یک سال و نیم حضور در تیم در مورد ال کلاسیکوی یکشنبه ساعت ۱۴:۳۰ مقابل بارسلونا صحبت کرد.

تقابل بارسلونا:” خیلی خوب هستیم. انگیزه بالایی داریم وب رای این بازی بزرگ انگیزه بالایی داریم. حس و حال تیم خوب است. در لالیگا در پنج بازی اخیر چهار برد داشتیم و این برای تیم مثبت است. فکر می کنم که می توانیم بهتر شویم. امسال اولین سالمان را در چمپیونزلیگ داریم و توانستیم به جمع هشت تیم بزرگ اروپا برسیم و از این بابت خوشحال هستیم. می دانیم که چه تیمی داریم اما حقیقت این است که تیم ها هر سال قوی تر می شوند و کار مشکل تر می شود. بازی به بازی حرکت می کنیم و خوشحالیم که توانستیم در میان هشت تیم باشیم.”

شروع فصل ضعیف تیم و بهتر شدن در هفته های اخیر:” فوتبال همین است. هر چقدر تلاش کنی گاهی ممکن است که شرایط خوب پیش نرود. به نظرم تیم توانست که شرایط را عوض کند. مصدومیت های زیادی داشتیم. این یک توجیه نیست. در بازیهای اخیر شرایط خیلی خوب پیش رفته است و سعی می کنیم که به این روند ادامه بدهیم و به جلو حرکت کنیم. ”

می توانید دوباره سهمیه چمپیونزلیگ بگیرید؟ بله ، ما رئال مادرید هستیم. برایش تلاش می کنیم و این بازیکنان توانش را دارند تا به بالاترین سطح ممکن برسند. فشار روی تیم خیلی زیاد است. آزنار جدا شد اما در حال حاضر از حضور توریل خوشحالیم. برای داوید ارزوی بهترین ها را دارم. باید به روندمان ادامه بدهیم. با توریل دو پیروزی کسب کردیم و به نظرم شرایط خیلی خوب پیش رفته و سعی می کنیم به این روند ادامه بدهیم.”

تقابل با بارسا:” می دانیم که به مصاف بهترین تیم اروپا می رویم. سعی می کنیم از همه توان خود استفاده کنیم تا پیروز شویم. غلبه بر بارسا می تواند اتفاق بسیار بزرگی برای ما باشد. این تیم لیاقتش را دارد چرا که شرایط خیلی خوب پیش می رود و برایش سخت تلاش می کنیم. چرا باور نداشته باشیم. در ۹۰ دقیقه هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد و به دنبال سه امتیاز خواهیم بود. برای ما حضور هواداران نکته مثبتی است. به برتری بازی در خانه باور داریم. هواداران از ما حمایت می کنند. قطعا آنها برای پیشروی به ما کمک می کنند. هدفمان قرار گرفتن در بالاترین رتبه ممکن است و برایش تلاش می کنیم.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

مایته اوروز:«غلبه بر زنان بارسا اتفاق بزرگی برای ما خواهد بود»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ