گزارش تسنیم/ سیاست یک بام و دو هوای سازمان لیگ در برگزاری نشست‌های خبری

0

پایگاه خبری ساتین- رفتارهای سازمان لیگ فوتبال در برگزاری نشست‌های خبری پیش از مسابقات تبدیل به سیاست یک بام و دو هوا شده است.

به گزارش ساتین و به نقل از تسنیم، در حالی که در روز بازی تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در هفته هشتم لیگ برتر، سازمان لیگ و باشگاه استقلال برای اجرای تبلیغات محیطی به توافق رسیده بودند، اما مشکل برگزاری نشست‌های خبری همچنان پابرجاست. روز گذشته این سازمان اعلام کرد که نشست خبری سرمربیان استقلال و سپاهان در محل سازمان لیگ برگزار خواهد شد و این در شرایطی است که باشگاه استقلال نشست بازی قبلی که میزبان بود را خودش برگزار کرد و بر ادامه این روند تاکید دارد.

این در حالی است که سازمان لیگ برای نشست خبری مسابقه پرسپولیس و هوادار در هفته نهم لیگ برتر خبری مبنی بر اینکه نشست در چه محلی برگزار می‌شود، منتشر نکرد. باشگاه پرسپولیس از قبل اعلام کرده بود که نشست خبری در هتل پارسیان برگزار می‌شود و رضا عنایتی، سرمربی هوادار نیز در نشست خبری که به میزبانی پرسپولیس برگزار شد، شرکت کرد.

اینکه چرا سازمان لیگ سیاست یک بام و دو هوا در پیش گرفته و در یک مسابقه که میزبان پرسپولیس است کاری به برگزاری نشست ندارد و در بازی استقلال رفتار دیگری از خود نشان می‌دهد جای سؤال دارد.

مسئولان سپاهان اعلام کرده‌اند سرمربی تیم‌شان برای کنفرانس قبل از بازی به سازمان لیگ می‌روند و بنابراین امروز دو نشست خبری جداگانه همانند کنفرانس پیش از دیدار استقلال و پرسپولیس برگزار می‌شود.

۷۴۷۴

اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

گزارش تسنیم/ سیاست یک بام و دو هوای سازمان لیگ در برگزاری نشست‌های خبری

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ