کلید موفقیت آنچلوتی مقابل سیمئونه: انسجام در هر دو محوطه جریمه

0

رئال مادرید نیوز : رئال مادرید آنچلوتی هویت و سبک خود را پیدا کرده است و ده برد متوالی ثابت می کند که حال و روز رئال مادرید کاملا خوب است. در حقیقت رئال مادرید حال اسیزده امتیاز تا اتلتیکو و هجده امتیاز تا بارسلونا فاصله دارد و دو رقیب معمول در لالیگا را کاملا کنار زده است.

تیبو کورتوا دروازه بان بلژیکی رئال مادرید شب گذشته شش توپگیری داشت در حالی که اوبلاک فقط یک توپگیری داشت. در حقیقت تیم سیمئونه هفده سانتر به محوطه جریمه رئال داشت در حالی که رئال فقط دو سانتر به دروازه گلر اسلوونیایی داشت. اتلتیکو شش کرنر زد و رئال سه تا. در حقیقت از این لحاظ ها، اتلتیکو شب گذشته آماری بهتر از رئال مادرید را داشت.

رئال مادرید در مقابل اتلتیکو اما ۶۱.۳ درصد تملک توپ را داشت که این آمار در نیمه اول به ۶۷.۲ درصد رسید. رئال در نیمه دوم با توجه به این که از حریف پیش بود، نیازی به تملک توپ نمی دید و به همین خاطر تملک در نیمه دوم به ۵۵.۱ ددرسید. میانگین رئال در این فصل ۵۸.۷ درصد تملک توپ در هبزی داشته است. اتلتیکو در این فصل میانگین ۵۰.۳ درصد تملک توپ را داشت که این آمار در برنابئو به ۳۸.۷ درصد کاهش پیدا کرد.

رئال مادرید در این بازی ۶۳۹ پاس داد که ۹۰.۸ درصد به مقصد رسید در حالی که اتلتیکو ۳۸۶ پاس داد که ۸۶.۳ درصد به مقصد رسید. این سومین بار در این فصل بود که پاسهای رئال در زمین حریف کمتر از زمین خودی بود. رئال ۲۵۹ پاس در زمین حریف داد. مربی ایتالیایی در حقیقت می داند که چه می کند و به نظر می رسد که برایش دفاع منسجم مهم است.

رئالی ها در این بازی ۸۹ دفع توپ موفق در محوطه جریمه خودی داشتند که این عدد برای اتلتیکو فقط ۲۵ تا بود. در حقیقت به نظر می رسد که آنچلوتی شطرنج دفاعی را کاملا از سیئونه برد. رئال در این بازی فقط به سه شوت به چارچوب نیاز داشت (از هفت شوت در کل بازی) تا دو گل بزند. یعنی ۲۸.۶ درصد شوتهای رئال گل شد آن هم در حالی که میانگین رئال مادرید در این فصل ۱۴.۶ درصد بوده است.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

کلید موفقیت آنچلوتی مقابل سیمئونه: انسجام در هر دو محوطه جریمه

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ