سرمربی زنان رئال مادرید:«می خواهیم با برد مقابل خارکیف هویت خوبی ایجاد کنیم»

0

رئال مادرید نیوز : البرتو توریل سرمربی تیم زنان رئال پیش از بازی تشریفاتی پنجشنبهto مقابل خارکیف اوکراین در هفته ششم چمپیونزلیگ گفت :” انگیزه ای داریم تا مرحله گروهی را به خوبی تمام کنیم تا به روند صعودی اخیرمان ادامه بدهیم. می خواهیم مرحله گروهی را با پیروزیف نمایشی خوب و احساساتی خوب به پایان برسانیم.”

سرمربی جدید تیم زنان رئال مادرید در مورد بازی و ذهنیت تیم هم صحبت کرد:” سعی می کنیم که در هر بازی هویت خوبی داشته باشیم و از نظر ذهنی نیرومند باشیم. اگر ذهنیت مثبت و برنده ای در هر لحظه داشته باشی می توانی یک عادت ایجاد کنی و همه چیز برایت آسان تر است. مسیر کسب پیروزی و بهتر شدن از نظر تیمی همین است چند روز پیش هواداران در ال کلاسیکو از ما حمایت کردند و حضورشان را حس کردیم. برای بازیکنان مهم است که حضور هواداران را حس کنند. امیدواریم که امشب نیز به استادیوم بیایند و برای کسب پیروزی کمک کنند. سعی می کنیم که حس خوبی داشته باشیم. ”

ناهیکاری گارسیا مهاجم تیم زنان رئال هم گفت” خارکیف حریف بسیار سرسختی است که مهاجمان سریعی دارند و دفاع را به خوبی می بندند. آنها کار را برای ما مشکل کردند و برای ما سخت بود که گل زدند. قطعا بازی مشکلی خواهد بود. چیزی برای از دست دادن ندارند و سعی می کنیم مرحله گروهی را به خوبی به پایان برسانیم.بازی پرفشاری خواهد بود. سعی می کنیم بهترین عملکردمان را داشته باشیم. می خواهیم این مرحله را به خوبی به پایان برسانیم و تلاش خوبی داشته باشیم و مشکلات زیادی را پشت سر بگذاریم. شب های چمپیونزلیگی در دی استفانو خیلی لذت بخش هستند. می خواهیم که هواداران از بازی و نتایج ما لذت ببرند. امیدواریم که خوشحالشان کنیم. امیدوارم که دی استفانو هر لحظه پرتر شود.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

سرمربی زنان رئال مادرید:«می خواهیم با برد مقابل خارکیف هویت خوبی ایجاد کنیم»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ