گزارش زنده/ ترکیب استقلال برابر نود ارومیه اعلام شد

0

پایگاه خبری ساتین- آیا استقلال”>استقلال می‌تواند برنده جنگ نابرابر با نود ارومیه شود؟

به گزارش ساتین، جنگ نابرابر، عبارتی است که مربی نود ارومیه در توصیف بازی با استقلال از آن استفاده کرده و گفته که دستمزد یک بازیکن استقلال برابر با کل بودجه ورزش استان آذربایجان غربی است.

نود ارومیه – که طبق جدول سایت سازمان لیگ، صدرنشین گروه دوم لیگ دو محسوب می‌شود، فردا مقابل تیمی قرار خواهد گرفت که در دو فصل گذشته فینالیست جام حذفی شده اما نتوانسته قهرمان شود و مجیدی امیدوار است این فصل، او بتواند قهرمانی جام حذفی را به هواداران تیمش هدیه دهد.

رونمایی از ترکیب جدید استقلال: به گفته فرهاد مجیدی، استقلال در بازی فردا از بازیکنانی استفاده خواهد کرد که در بازیهای لیگ کمتر فرصت حضور در میدان را پیدا کرده‌اند. نکته قابل توجه اینکه، به گفته سرمربی استقلال، رشید مظاهری به دلیل مصدومیت دیدار فردای تیمش را از دست داده است.

نتایج نود ارومیه در مراحل قبلی جام حذفی: نود ارومیه ابتدا شاهین دهداری تهران را با یک گل شکست داد و در مرحله قبلی هم با نتیجه ۱-۲ از سد ون پارس نقش جهان گذشت.

یکشنبه ۲۸ آذر

مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی

استقلال – نود ارومیه ساعت ۱۷.۳۰ ورزشگاه آزادی

تیم داوری: کیوان علی محمدی – میلاد قاسمی – امین زاهدی – مجتبی شجاعی

ترکیب استقلال:

علیرضا رضایی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، عارف آقاسی، آرش رضاوند، زبیر نیک‌نفس، سبحان خاقانی، امیرعلی صادقی، ارسلان مطهری، متین کریم‌زاده و امین قاسمی‌نژاد

۴۱۵۴

اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

گزارش زنده/ ترکیب استقلال برابر نود ارومیه اعلام شد

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ