مدیر رسانه ای پرسپولیس: استقلال در طول تاریخ بیشترین نفع را از آرای کمیته انضباطی و فدراسیون برده است/ مانند ادمین‌های ۱۵ ساله حرف می‌زنند

0

پایگاه خبری ساتین- مدیر رسانه باشگاه پرسپولیس به اظهارات روز گذشته همتای خود در تیم استقلال واکنش نشان داد.

به گزارش ساتین، علیرضا اشرف درباره اظهارات روز گذشته محمد نوری فر، مدیر رسانه تیم استقلال اظهار داشت: از رفتار وی واقعا تعجب می‌کنم. از صبح که از خواب بلند می‌شویم تا آخر شب کنترات برداشته و در تلویزیون و همه جا صحبت می‌کند. از اول فصل رویه‌شان این شکلی بوده است. فقط حرف می‌زنند و دنبال دیده شدن هستند. باشگاه پرسپولیس از ابتدای فصل درباره رفتار وی متانت و نجابت به خرج داده است ولی گویا فایده‌ای ندارد.

وی افزود: متاسف هستم که باید با همان ادبیاتی که وی صحبت می‌کند با رسانه‌ها صحبت کنم و از جامعه فوتبال عذرخواهی می‌کنم. نوری‌فر به چه حقی درباره مدیرعامل باشگاه پرسپولیس صحبت می‌کند؟ صدری روز گذشته با عزیزی خادم در فدراسیون فوتبال در خصوص مسائل مربوط به پرسپولیس و حتی استقلال جلسه داشت. اصلاً به این فرد ارتباطی نداشت که بخواهد در مورد صدری صحبت کند.  وی در مقامی نیست که درباره باشگاه پرسپولیس  و قهرمانی ‌اش صحبت کند.

مدیر رسانه‌ای تیم پرسپولیس عنوان کرد: وی به چه حقی قهرمانی‌های پرسپولیس  را زیر سؤال برد. روز گذشته باشگاه ما از این فرد شکایت کرد و تا انتها پیگیر این شکایت هستیم. باید پاسخگو باشد.دوره‌ای که امثال وی و حتی چند پیشکسوت‌شان خیلی راحت در مورد قهرمانی‌های پرسپولیس  طعنه و کنایه می‌زدند، گذشت. باید مراقب کردار و رفتارشان باشند. خیلی جالب است به موضوعاتی اشاره کردند که کاملاً به ضرر خودشان است. آیا صحبت‌های روز گذشته‌اش موضع رسمی باشگاه استقلال هم است یا فقط تراوشات ذهنی‌اش است؟

اشرف تصریح کرد: نوری‌فر در مورد پرونده سوپرجام صحبت کرد. واقعاً برای ما جالب است وی همچنان از آن موضوع ناراحت است. برای ما جای خوشحالی دارد اما واقعاً آن موضوع تقصیر خودتان است که از پرسپولیس ترسیدید و به ترکیه فرار کردید.  در آن سال مدیرعامل، بازیکنان و سرمربی استقلال از یک ماه قبل از زمان سوپرجام خبر داشتند. چه شد که به ترکیه رفتند؟ موضوع مهم‌تر این است همین فردی که اکنون مدیر باشگاه استقلال است، در آن زمان مدیر کمیته مسابقات سازمان لیگ بود. وی در همان زمان گفت حق با پرسپولیس  است و نتیجه باید ۳ بر صفر به سود ما شود. این فرد که استقلالی است و اکنون همه کاره باشگاه‌تان است، در آن زمان می‌دانست آش چقدر شور است. پس وای به حال دیگران که از بیرون شاهد داستان بودند.

وی خاطرنشان کرد:‌ موضوع دیگری که وی به آن اشاره کرده پرونده مهدی طارمی است. نمی‌دانم چرا مانند ادمین‌های ۱۵ ساله کانال‌های تلگرامی صحبت می‌کنند. صحبتی که می‌خواهم بگویم حرف وکلا و حقوقدانان ساتین است. بارها هم اشاره کردیم و باز هم می‌گوییم. البته ان‌شاءالله برای آخرین بار باشد. امیدوارم دوستان نخواهند بار دیگر مقابل فهمیدن مقاومت کنند. کمیته انضباطی فیفا به عنوان بالاترین مرجع انضباطی فوتبال دنیا پرونده مهدی طارمی را بررسی و به آن ورود کرد. طبق تصمیم این کمیته باشگاه پرسپولیس  از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم شد و مهدی طارمی هم چهار ماه محروم شد. اگر می‌خواستند نتایج بازی‌ها را تغییر بدهند این کار را می‌کردند. یعنی از وکلای فوتبال بیشتر می‌فهمید که بار دیگر این داستان را راه می‌اندازید؟ 

مدیر رسانه‌ای پرسپولیس اضافه کرد:‌ اگر می‌خواهید مانند پرونده سوپرجام بار دیگر این همه هزینه کرده و خود را مضحکه عام و خاص کنید، حرفی نداریم. به دادگاه CAS بروید و ببینید انتهای این پرونده چه می‌شود. موضوعی دیگری که به آن اشاره کردند بازی پرسپولیس  و سپاهان است. سپاهان هم مثال شما از بازی کردن مقابل پرسپولیس  ترسید اما تفاوت این دو ماجرا این بود که استقلالی‌ها خیلی ترسیده , ترکیه رفتند اما سپاهان دست کم تا رختکن خودش آمد. نکته دوم ارتباط دو داستان به همدیگر است. گفته‌اند اختلاف پرسپولیس و استقلال قبل از بازی ما با سپاهان ۲ امتیاز بود در صورتی که اختلاف دو تیم ۸ امتیاز بود. چرا اینقدر راحت همه چیز را تحریف می‌کنید.

اشرف افزود: دوستان گفته‌اند دوست داریم نتایج بازی‌ها در زمین رقم بخورد. کیست که نداند باشگاهتان در طول تاریخ بیشترین نفع را از آرای کمیته انضباطی و فدراسیون برده است. کمیته انضباطی و فدراسیون در این چند سال به درست یا غلط بازیکنان پرسپولیس  را با هر اشتباه سریع محروم کرده است اما پرونده کتک‌کاری بازیکنان‌تان در فرودگاه تقریباً دو سال است که خاک می‌خورد. آیا عدالتی که در خارج از زمین فوتبال انتظار دارید این است؟ موضوعات زیاد است و دوستان بیشتر از هر تیمی از مسائل انضباطی منتفع شدند اما به یک موضوع خیلی در رسانه‌ها پرداخته نشده است.

وی ادامه داد: نامه یک حکم از سال ۹۰ وجود دارد و می‌توان آن را رسانه‌ای کرد. در آن سال کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در حکمی که به امضای نبی دبیرکل وقت فدراسیون رسیده باشگاه استقلال را به دلیل پرداخت نکردن مطالبات صمد مرفاوی به کسر ۶ امتیاز محکوم کرد. چه شد که هنوز به این اتفاق رسیدگی نشده است؟ با کدام ارگان بالادستی در ارتباط هستید که اجازه اجرایی شدن این حکم را نداد. می‌دانم دوستان کار سختی دارند زیرا هواداران‌شان ۱۰ سال رنگ جام لیگ برتر را ندیده‌اند و باید جوری آنها را خوشحال کنند و خواهش می‌کنم حرفه‌ای باشید اینقدر متوهم نباشد و غیر حرفه‌ای و غیر منطقی صحبت نکنید.

۴۱۵۴

اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

مدیر رسانه ای پرسپولیس: استقلال در طول تاریخ بیشترین نفع را از آرای کمیته انضباطی و فدراسیون برده است/ مانند ادمین‌های ۱۵ ساله حرف می‌زنند

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ