تصویر| لایی مهاجم گلزن پرسپولیس به داور بازی

0

پرسپولیس تهران در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی به مصاف تیم نوپا و لیگ یکی ویستا توربین رفت و ۶۴ دقیقه برای باز کردن دروازه این حریف تلاش کرد. در این بازی یکی از بازیکنان پرسپولیس که بسیار پرجنب و جوش و با انگیزه نشان داد عیسی آل کثیر بود.

مهاجم جنوبی سرخ‌ها در این مسابقه با نظر یحیی به طور کامل بازی کرد و یکی از برترین بازیکنان پرسپولیس از نظر آماری بود. او در این مسابقه گلی زد که شاید برای خودش هم دلچسب نبود و اگر توپ را مشایعت می‌کرد گل به نام سرلک ثبت می‌شد اما در مجموع آمار فوق العاده‌ای در این مسابقه ثبت کرد.

او با دقت پاس ۷۶ درصدی و همچنین دادن دو پاس گل به سیامک نعمتی و علی شجاعی شب خوبی را سپری کرد و نمره ۹.۵ از سایت یازده دریافت کرد.

در یکی از صحنه‌های بازی در نیمه نخست آل کثیر برای کنترل و رد کردن توپ به جای بازیکن ویستا با مرد مشکی‌پوش این مسابقه مواجه شد. او که به علت جایگیری روح اله شریفی در چنین موقعیتی گیر افتاده بود سعی کرد توپ را از بین پاهای داور عبور دهد. البته خود داور نیز برای برخورد نکردن به توپ و عیسی تلاش کرد و با بلند کردن پایش و کنار کشیدن خود سعی کرد خللی در کار مهاجم پرسپولیس ایجاد نکند.

اخبار فوری پرسپولیس

اخبار فوری پرسپولیس

اخبار فوری پرسپولیس

اخبار فوری پرسپولیس

تصویر| لایی مهاجم گلزن پرسپولیس به داور بازی

خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ