پینتوس کارش را عالی انجام داد اما کرونا نفس رئال مادرید را گرفته!

0

رئال مادرید نیوز : رئال مادرید با یازده غایب به مصاف بیلبائو می رود اما هشت تا از غایبان به خاطر کرونا هستند، یکی به خاطر محرومیت و فقط دو تا به علت مصدومیت . از این دو نفر مورد سبایوس ویژه است چرا که چهار ماه است که مصدوم است و به نظر می رسد که در سال ۲۰۲۲ آماده است. در حقیقت کارواخال که مقابل اتلتیکو مصدوم شد و سابقه مصدومیت های پرشماری را در ماه های اخیر داشته، تنها مصدوم رئال است.

در دوران زیدان نیز در مقطعی هادی شده بود که رئال در بازیهایش ۸-۹ غایب داشته باشد اما در آن زمان علتش مصدومیت ها بود. حالا مشکل از مصدومیت ها نیست بلکه کرونا نفس رئال مادرید را بریده است.

رئال مادرید در لالیگا و چمپیونزلیگ روند خیلی خوبی داشته و در چهارده بازی اخیرش نباخته است که بخش قابل توجهی از آن به خاطر امادگی بدنی بازییکنان بوده است. در حقیقت در دوره ای که رئال مادرید بازیهای متوالی و سختی را مقابل تیم هایی نظیر سویا ، اتلتیکو، سوسیه داد، اینتر و … داشت عملکرد بدنی تیم حرف نداشت و به نظر می رسد که از این حیث باید به آنتونیو پینتوس بدنساز رئال مادرید نمره قبولی داد. در حقیقت اگر کرونا ایجاد نمی شد، رئال با خیال راحت کادیز را هم شکست می داد و حالا مقابل بیلبائو می توانست در همین میانه فصل پرونده لالیگا را ببندد.

در هر صورت کار پینتوس را باید عالی دانست، یک بدنساز متخصص و توانمند که در حرفه اش تقریبا بی رقیب است. جدا از کورتوا که در هشت بازی اخیر ۷۲۰ دقیقه بازی کرده، شش بازییکن رئال مادرید در یک ماه اخیر در بیش از ۹۰ درصد دقایق حضور داشتند وینیسیوس با ۶۸۸، آلابا با ۶۸۷ ، مندی با ۶۸۲ ، کاسمیرو با ۶۷۰ ، کروس با ۶۸۰ و میلیتائو با ۶۳۰ دقیقه. مودریچ با ۵۸۲، کارواخال با ۵۰۵ و بنزما با ۵۰۴ دقیقه هم دقایق زیادی داشته اند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

پینتوس کارش را عالی انجام داد اما کرونا نفس رئال مادرید را گرفته!

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ