دین‌محمدی: مجیدی شهامت عذرخواهی داشت

0

پایگاه خبری ساتین – پیشکسوت استقلال گفت: استقلال مقابل نود ارومیه بد بود و فرهاد مجیدی شهامت داشت به خاطر نمایش نه‌چندان خوب تیمش از هواداران عذرخواهی کند.

به گزارش ساتین، «سیروس دین‌محمدی» روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: استقلال مقابل تیم جوان، پر انگیزه و دونده نود ارومیه عملکرد خوبی نداشته و چیزی نمانده بود که از جام حذفی حذف شود.

وی افزود:استقلال درس بزرگ گرفت و از این مطمئن باشید هیچ تیم را در لیگ برتر و جام حذفی دست کم نخواهد گرفت، آنها اگر موفق به شکست دادن نود ارومیه شدند به خاطر تجربه‌شان بود.

دین‌محمدی تصریح کرد: استقلال بد بود و فرهاد مجیدی این شهامت را داشت به خاطر نمایش نه چندان خوب تیمش از هواداران عذرخواهی کند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: از آرش رضاوند انتقاد می‌شود اما او از نظر روحی روانی با مشکل روبرو شده و همین امر در افت وی نقش داشته است.

وی تاکید کرد: استقلال در این چند ساله از رسیدن به جام محروم مانده و هواداران این تیم فقط و فقط به دنبال موفقیت و قهرمانی در این فصل هستند و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: استقلال در مقابل پدیده کار سختی پیش رو خواهد داشت چرا که این تیم با انگیزه های فراوانی مقابل استقلال در زمین حاضر می‌شود اما شانس پیروزی آبی‌پوشان خیلی زیاد است.

۱۴۷۰

اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

دین‌محمدی: مجیدی شهامت عذرخواهی داشت

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ