نوازی: شهرخودرو زخم خورده است و انگیزه فراوانی برابر استقلال دارد

0

پایگاه خبری ساتین- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: شهرخودرو مشهد شاید در لیگ برتر نتایج خوبی نگرفته اما زخم خورده است و انگیزه‌های فراوانی برابر استقلال خواهد داشت.

به گزارش ساتین و به نقل از ایرنا، محمد نوازی در خصوص دیدار جام حذفی استقلال اظهار داشت: استقلال در بازی با نود ارومیه نتوانست انتظارات را برآورده سازد، این تیم از نفراتی استفاده کرد که کمتر فرصت حضور در میدان را پیدا کرده بودند و البته شرایط خوبی نداشتند.

وی افزود: استقلال تغییر و تحولات زیادی را در ترکیب خود در هفته‌ای اخیر داشته که این موضوع اتفاق خوبی نیست. استقلال باید ثبات داشته باشد.

نوازی تصریح کرد: به طور حتم استقلال در بازی با شهرخودرو نفراتی را به میدان می‌فرستد که در بازی با سپاهان به میدان رفته بودند. مجیدی نمی‌خواهد کارش در این جدال گره بخورد و به دنبال برد و سه امتیاز کامل این جدال است.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال در هفته یازدهم لیگ برتر شهرخودرو را دست کم نخواهد گرفت، این تیم فقط و فقط به دنبال برد و سه امتیاز کامل است و می‌خواهد برنده از زمین خارج شود.

وی تاکید کرد: شهرخودرو شاید در لیگ برتر نتایج خوبی نگرفته اما زخم خورده است و انگیزه‌های فراوانی برابر استقلال خواهد داشت، آنها یک تیم خطرناک مقابل استقلال خواهند بود که آبی‌پوشان باید مواظب این تیم باشند.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: امین قاسمی‌نژاد بازیکن بزرگی است و می‌تواند بهتر از اینها در خدمت استقلال باشد. خیلی از بازیکنانی که در تیم‌های خود ستاره بودند در استقلال نتوانستند عملکرد قابل قبلی باشند اما نظر من این است که باید از او بهتر استفاده شود چرا که پتانسیل بالایی دارد ضمن اینکه توقعات از وی بالاست و باید هواداران او را حمایت کرده و بدانند یکی از دلایل این است که کمتر بازی می‌کند.

تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۵ امروز به میهمانی شهرخودرو می‌رود.

۴۱۵۴

اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

نوازی: شهرخودرو زخم خورده است و انگیزه فراوانی برابر استقلال دارد

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ