دستگیری سارق حین فرار + فیلم

0

ساتین نیوز: سارقی که با سرقت از زن سالخورده در حال فرار بود با واکنش به هنگام یک جوان ناکام ماند.

به گزارش سایت خبری ساتین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که بیشتر مردم در موقعیت های وقوع سرقت، ترجیح می دهند بی تفاوتی باشند، اما یک جوان اهل اوهایو هنگامی که با صحنه سرقت از یک زن سالخورده مواجه شد تصمیم گرفت تا مداخله کند. پلیس اکنون این قهرمان محلی را شناسایی و از وی تقدیر کرده است.

«دِشاون پِرِسلی» ۲۷ ساله در داخل یک فروشگاه حضور داشت که یک زن ۸۷ ساله مورد حمله سارق قرار گرقت. «پت گوینز» در یک خواروبار فروشی در کروگر سرگرم خرید بود که یک مرد جوان کیف وی را ربود. پس از وقوع این سرقت، پرسلی بلافاصله وارد عمل شد و در پارکینگ فروشگاه این سارق را به دام انداخت.

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده، چگونگی واکنش این مرد جوان را به تصویر می کشد. در این ویدئو مشاهده می شود که پرسلی با تعقیب سارق وی را در محوطه پارکینگ روی زمین می اندازد. بنا به گفته سرکلانتر بولتر کانتی، پرسلی با کشتی گرفتن با سارق مانع فرار وی شده و او را ناکام می گذارد. پلیس نام سارق را دِرِک وگهن، ۵۸ ساله اعلام کرده است. بنا به گفته پلیس وگهن با اتهام درجه سه انجام سرقت و درجه چهار حمله به یک زن سالخورده مواجه است.

گفتنی است؛ پلیس محلی آمریکا نه تنها از پرسلی بابت این واکنش قهرمانانه تمجید کرد، بلکه جایزه شهروندی را به وی اعطاء کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ