دو هدف مهم یحیی در بازی بزرگ هفته/ نبری مدعی قهرمانی نیستی!

0

پایگاه خبری ساتین – یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس انگیزه های متفاوتی برای بازی مقابل سپاهان دارد.

به گزارش ساتین و به نقل از خبرورزشی، سپاهان و پرسپولیس در حالی فردا روبروی یکدیگر قرار خواهند گرفت که این دیدار، ششمین تقابل یحیی گل‌محمدی با این تیم اصفهانی محسوب می‌شود. اگر بازی برگزار نشده دو تیم در دو فصل قبل که با حکم کمیته انضباطی، ۰-۳ به سود پرسپولیس شد را فاکتور بگیریم، یحیی گل‌محمدی فقط یکبار توانسته سپاهان را ببرد که آن هم مربوط به اولین مقطع سرمربیگری او در پرسپولیس بوده. دیداری که بهمن سال ۹۱ برگزار شد و شاگردان یحیی با گل دقیقه ۹۳ هادی نوروزی، تیم زلاتکو گرانچار را شکست دادند.

یحیی در بازگشت به پرسپولیس، هنوز نتوانسته سپاهان را در بازی رسمی ببرد و امیدوار است چهارشنبه بتواند این کار مهم را انجام دهد. 

اولین پیروزی مقابل تیم‌های مدعی

قهرمان پنج دوره گذشته لیگ برتر، هنوز در فصل جدید نتوانسته مقابل تیمهای مدعی پیروز شود. این تیم از آلومینیوم شکست خورده و با گل گهر و استقلال به تساوی رسیده و امیدوار است جلوی سپاهان بتواند شرایط را تغییر دهد و اولین بردش مقابل مدعیان قهرمانی را جشن بگیرد. اتفاقی که اگر رخ دهد، پرسپولیس در سومین بازی‌اش در اراک، اولین بردش در ورزشگاه امام خمینی (ره) را دشت خواهد کرد.

رسیدن به استقلال

پرسپولیس در حال حاضر با صدر جدول سه امتیاز فاصله دارد و در رده سوم جدول قرار گرفته است. سه امتیاز بازی با سپاهان نه تنها می‌تواند این تیم را به رده دوم جدول برساند بلکه فاصله این تیم با استقلال بسیار کم خواهد شد و حتی احتمال هم‌امتیاز شدن دو تیم در صورت شکست استقلال به فولاد وجود دارد.

۱۴۷۰

اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

دو هدف مهم یحیی در بازی بزرگ هفته/ نبری مدعی قهرمانی نیستی!

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ