سفیر فرانسه و همسرش در خانه لاکچری صادق زیباکلام

2

عکس صادق زیباکلام و همسرش در خانه ویلایی لاکچری

صادق زیباکلام استاد دانشگاه تهران که فعالیت چشمگیری در فضای مجازی دارد با انتشار عکسی از سفیر فرانسه و همسرش در کنار او و خانواده در ویلای خصوصی زیباکلام در روستای میگون فشم خبر از ضیافت آبگوشت ویژه داد. او نوشت:

هفته گذشته سفیر فرانسه باتفاقِ همسرشان و دکتر بابک ابراهیمی در میگون میهمانمان بودند. خانمم، یاسمن برادرزاده شان که فرانسه میداند را هم دعوت کرده بودند و آبگوشت و خورشت خلال کرمانشاهی درست کرده بودند.

وای که چقدر آبگوشت را دوست داشتند. هرکدام دو تا کاسه تیلیت با نان سنگک ویک کاسه گوشت کوبیده میل کردند. دکتر ابراهیمی گفتند که حتما به مقامات امنیتی اطلاع بدهم برای حفاظت شان. منهم گفتم چشم اما فقط به محمدآقا، شاطر اطلاع دادم که چند تا سنگک دورو خشخاشی سفارشی پخته بود.

بجز محمد آقای سنگکی، دوستان ماکان هم میدونستند سفیر داره میاد. ازش پرسیده بودند که “سفیر” کیه یا چیه؟ ماکان هم بانها گفته بود “صابکار” باباییمه و یه ماشین خفن داره”ً. چقدر با رنو شاسی بلند سفیر پز میداد.

همسر صادق زیباکلام همسر سفیر فرانسه میگون کجاست سوابق صادق زیباکلام سفیر فرانسه بیوگرافی صادق زیباکلام بابک ابراهیمی کیست

دکتر ابراهیمی با نگرانی میپرسید که با مسئولین هماهنگی کرده اید، من خیالم راحت باشه؟ و منهم میگفتم بله همانگی کرده ام شما نگران نباش. دروغ هم نگفته بودم، زلیخا، شکریه، فتح الله، ماکان و ممدآقا سنگکی در جریان آمدن سفیر بودند. سه چهار ساعتی بودند و از هر دری سخن رفت. سفیر گفت از سال آینده یعنی کمتر از دوماه   عهده دار ریاست دوره ای اتحادیه اروپا خواهد شد.

یعنی درست زمانیکه اوج مذاکرات با ایران است. همین مسئله باعث شده که او زودتر بفرانسه برود. پیش خودم فکر کردم که فرانسه چقدر از جایگاه مهمی برای ما در رابطه با مذاکرات پیش روبر خوردار است و ما آنوقت چگونه با سفیر آن کشور برخورد کرده ایم.

همچنان دلش میخواست که به دهکده امید برود. گفتم از آقای عبداللهیان هم تقاضا خواهم کرد. البته دل و جرأت و جسارت او هم خیلی بیشتر از ظریف محتاط و محافظه کار نیست. از هر دری سخن رفت.

مذاکرات هسته ایی، کرونا، بالا رفتن محبوبیت جریانات راست تندرو در اروپا و آمریکا، جدایی انگلستان از اتحادیه و… دکتر ابراهیمی اتوموبیل ندارد و با تاکسی آمده بود. بهنگام بازگشت از سفیر تقاضا کردم او را هم برسانند. هنگام حرکت ابراهیمی آرام بهم گفت چقدر احساس امنیت میکند بواسطه هماهنگی من با مقامات امنیتی.”.

همسر صادق زیباکلام همسر سفیر فرانسه میگون کجاست سوابق صادق زیباکلام سفیر فرانسه بیوگرافی صادق زیباکلام بابک ابراهیمی کیست

حضور سفیر فرانسه در ویلای شخصی صادق زیباکلام فعال سیاسی اصلاح‌طلب!

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. سروا می گوید

    لاکچری آی دونت نو

  2. امیرعلی می گوید

    خلاصه و مفید
    گمشو دلقک…