لابی چند چهره سیاسی برای رسیدن به مدیرعاملی پرسپولیس/ کدام گزینه‌ها کنار رفتند؟

0

پرسپولیس نیوز –

دوران ۳ ماهه سرپرستی سیدمجید صدری در باشگاه پرسپولیس چند وقت قبل  به پایان رسید و حالا همه منتظرند ببینند وزارت ورزش چه تصمیمی درباره مدیریت این باشگاه خواهد گرفت. آیا حمید سجادی دوران سرپرستی صدری را تمدید خواهد کرد یا اینکه مدیرعامل و اعضای هیات مدیره جدید این باشگاه را معرفی می‌کند.

مجید صدری که گفته می‌شود دوست دارد مدیرعامل پرسپولیس شود، در این مدت تلاش زیادی انجام داده تا بتواند رضایت وزارت ورزش را برای این مهم کسب کند. جدا از پرداخت مطالبات فصل گذشته پرسپولیسی‌ها، او ۲۰ درصد از قرارداد این فصل شاگردان یحیی  و طلب کالدرون را هم پرداخت کرده است.

او کارگزار جدید باشگاه پرسپولیس را هم انتخاب کرده و امیدوار است که نظر سجادی به او برای مدیرعاملی پرسپولیس، مثبت باشد منتهی برخی اخبار حاکی از آن است که سجادی اگر چه روی صدری به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره جدید پرسپولیس و حتی رئیس هیات مدیره نظر دارد اما هنوز برای اینکه او را به عنوان جانشین جعفر سمیعی انتخاب کند، به نتیجه قطعی نرسیده است.

شاید به این دلیل بود که در روزهای گذشته از محمد علیپور مدیرعامل اسبق تراکتور به عنوان گزینه جدید وزارت ورزش برای مدیرعاملی پرسپولیس نام برده شد. خبری که البته علیپور آن را تائید نکرد. سجادی در رایزنی‌های خود برای انتخاب مدیرعامل پرسپولیس سراغ گزینه‌های زیادی رفت اما از محمد آخوندی و حمیدرضا گرشاسبی تا رضا درویش و مهرعلی باران چشمه این پست را قبول نکردند،  تا لابی قدرت برای جلب نظر وزیر ورزش در انتخاب اعضای هیأت مدیره و مدیرعامل باشگاه به اوج برسد.

صدری سرپرست فعلی باشگاه انتظار داشت پس از پرداخت مطالبات کالدرون که با کمک وزیر ورزش صورت گرفت حکم مدیر عاملی‌اش از سوی وزیر ورزش تأیید شود اما سجادی همچنان از این کار امتناع می‌کند تا نشان دهد رفتارهای دیگر سرپرست فعلی باشگاه نظیر رفتن بوژیدار رادوشویچ، عدم پیگیری پرونده مطالبات کریستین اوساگونا و آنتونی استوکس را نیز زیر نظر داشته است.

لابی قدرت برای نشستن پشت صندلی مدیرعاملی پرسپولیس به جایی رسیده که پیشکسوتان پرسپولیس نیز وارد این کارزار شده و رایزنی‌های فراوانی برای ورود به هیئت مدیره این باشگاه دارند.

تعدادی از مدیران سابق شهری و کشوری نیز لابی خود برای نشستن پشت صندلی مدیرعاملی پرسپولیس را آغاز کردند  تا حالا همه آنها همچون هواداران تیم منتظر مجمع باشگاه پرسپولیس با حضور وزرای اقتصاد و کار و وزیر ورزش باشند تا گزینه نهایی انتخاب شده و فرد مورد نظر روی صندلی مدیرعاملی پرسپولیس بنشیند.

هرچند سجادی در آخرین مصاحبه خود اعلام کرد فعلا صدری به کارش ادامه می‌دهد و خبری از  انتخاب مدیرعامل جدید نخواهد بود، اما لابی سیاسیون برای رسیدن به پرسپولیس روز به روز بیشتر می‌شود و هر کدام از آن‌ها قصد دارند پست مدیرعاملی پرسپولیس را برعهده بگیرند و وارد فوتبال شوند. در ظاهر خیلی از این افراد می‌گویند به دلیل حواشی که در فوتبال وجود دارد و سنگینی کار در باشگاهی مثل پرسپولیس، علاقه‌ای به ورود به فوتبال ندارند ولی در عمل و در پشت پرده خیلی از همین افراد خودشان را به آب و آتش می‌زنند و تلاش می‌کنند تا وارد فوتبال و باشگاه پرطرفداری مثل پرسپولیس شوند.

اخبار فوری پرسپولیس

لابی چند چهره سیاسی برای رسیدن به مدیرعاملی پرسپولیس/ کدام گزینه‌ها کنار رفتند؟

خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ