آنچلوتی:«بازی سختی برای هازارد بود؛ کوپا متعلق به لونین خواهد بود»

0

رئال مادرید نیوز : آنچلوتی در مورد پیروزی رئال مادرید مقابل آلکویانو صحبت کرد.

بازی مقابل بیلبائو:” نسبت به شرایط معمول بازی متفاوتی داشتیم. روی ضربات ایستگاهی و ارسالها و ضربات هوایی تمرکز داشتیم. با ضربه ایستگاهی گل زدیم. بازی را این گونه آماده کرده بودیم.”

ماریانو:” مصدومیت عضلانی دارد. باید در روزهای آینده شرایطش را  بررسی کنیم. خیلی دیر بازی کردیم و این اتفاقات طبیعی است.”

فشار پس از گل آلکویانو:” قطعا شرایط نگران کننده بود چرا که روی یک حرکت خیلی خوب بازی را به تساوی کشاندند. بعد از آن تمرکزمان را از دست دادیم و بازی خودمان را داشتیم. نمی توانستیم بازی دیگری داشته باشیم. باید این گونه بازی می کردیم. بازی خود را داشتیم و برنده شدیم.”

لونین در کوپا:” بازی خودش را داشت. روی تیرها خیلی خوب جایگیری داشت. در کار با توپ اشتباهاتی داشت اما برای من عملکرد دروازه بان درون دروازه مهم است. در کار با توپ می تواند بهتر شود. گفتم که کوپا دل ری متعلق به لونین است اما نگفتم که همه بازیهای لالیگا متعلق به کورتوا خواهد بود.”

هنوز در تعطیلات هستید؟” به هیچ وجه. تعطیلات بعد از بازی با ختافه تمام شد. امروز بازی قابل قبولی داشتیم. در چنین بازیهایی کیفیت مهم نیست و نمی توان باکیفیت بازی کرد. تیم حریف ما سخت می جنگید و باید  همین گونه باشد. اگر این گونه نجنگی شکست می خوری. درست مثل فصل قبل.”

نمایش هازارد:”بازیکنان تکنیکی در چنین بازیهایی بیشتر اذیت می شوند. تلاش خود را کرد. ایسکو نیز بازی خوبی داشت. کل تیم به وظایفشان عمل کردند. هازارد بازیکنی است که در چنین بازیهایی بیشتر اذیت می شود. امیدوارم که در آینده اعتماد به نفس بیشتری داشته باشد و روی دریبل ها و شوتها با اعتماد به نفس بالاتری کار کند چرا که کیفیتش را دارد. به زودی باز خواهد گشت. از نظر بدنی بهتر از ماه های قبل شده و امیدوارم که به زودی به بهترین سطحش برگردد.”

پیروزی سخت:” سخت تلاش کردیم. عادت به بازی در چنین زمین هایی نداریم. باید زیر توپ می زدیم چرا که نمی شد روی زمین بازی کرد. مشکل بود. تیم به وظایفش عمل کرد. آماده این بازی بودیم. نیازی نبود که از عقب بازیسازی کنیم. کوچک بودن زمین به آنها کمک می کرد تا بیشتر پرس کنند. بازی درستی داشتیم و کاری را کردیم که باید می کردیم. بازی را دوست داشتم. معمولا نیازی نیست که این طور بازی کنیم. چنین فوتبالی متعلق به ما نیست.  قبل از بازی می دانستیم که این یک بازی غیرمعمول است و باید آماده باشیم. با ضربه ایستگاهی یک گل عالی زدیم. در دوئل ها جنگیدیم. کاسمیرو مهم بود. به کاری که باید می کردیم، عمل کردیم.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

آنچلوتی:«بازی سختی برای هازارد بود؛ کوپا متعلق به لونین خواهد بود»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ