رونالدو تهدید کرد/ من از منچستریونایتد می‌روم!

0

رونالدو تهدید کرد/ من از منچستریونایتد می‌روم!

ساتین –

در حالی که ژرژ مندس مدیر برنامه‌های معروف کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی ۳۶ ساله منچستریونایتد چندین بار اعلام کرده که موکلش از حضور در این تیم خوشحال است، اما شرایط در اولدترافورد برای او اصلاً خوب نیست.

تا هفته گذشته من یونایتد زیر نظر رانگنیک متحمل شکست نشده بود، اما در یک دیدار خانگی مقابل ولورهمپتون در اولدترافورد تن به شکست ۰-۱ داد تا دوباره هجمه‌ها آغاز شود.

خیلی‌ از رسانه‌ها از نامتحد بودن شیاطین‌سرخ خبر دادند و حتی گفته می‌شد که چندتن از بازیکنان همچون هری مگوایر، میسون گرینوود و ادینسون کاوانی از حضور رونالدو در تیم ناراحت هستند. با این وجود جو تئاتر رؤیاها به قدری آشفته است که شاید رونالدو مجبور شود در پایان فصل از باشگاه محبوبش بار دیگر جدا شود، زیرا برخلاف هواداران این تیم، کارشناسان حضور رونالدو در منچستر را مضر می‌دانند و در این بین مندس دیگر مثل گذشته به باشگاه‌ها برای بهبودی وضع موکلش فشار نمی‌آورد و در عوض تلاش می‌کند تا یونایتد از گرفتن چنین تصمیمی منصرف کند.

در همین راستا نشریه «میرر» هم مدعی شده که رونالدو باشگاه را تهدید کرده در صورتی که سرمربی دائم و بزرگی به خدمت گرفته نشود، تیم را پایان فصل ترک خواهد کرد.
 

اخبار منچستر یونایتد

منبع : خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ