لحظه مرگ ماه چهره خلیلی در بیمارستان

1

لحظه مرگ ماه چهره خلیلی در بیمارستان

نظام دوست با بیان اینکه بیماری خلیلی سرطان لوزالمعده – یکی از بدترین انواع سرطان بود – اظهار کرد، او خود مایل نبود کسی از بیماری اش باخبر شود و همواره به این موضوع تأکید داشت.

نظام دوست گفت او اولین کسی بود که به بیماری دوستش پی برد. خلیلی آبان سال گذشته سر صحنه ی فیلمبرداری دچار معده درد شدیدی شده و راهی بیمارستان شده بود. وقتی نظام دوست از مشکل دوستش باخبر شد، با پیگیری های او معلوم شد خلیلی به بیماری سرطان مبتلا شده است.

خلیلی که خود و خانواده اش ساکن لندن بودند تصمیم گرفت برای درمان به انگلیس بازگردد. اما شیمی درمانی کمکی به کوچک شدن غده ی سرطانی نکرد و خلیلی با تحمل یک دوره درد و رنج در نهایت درگذشت.

همسر ماه چهره خلیلی لحظه فوت ماه چهره خلیلی خانواده ماه چهره خلیلی بیوگرافی ماه چهره خلیلی اینستاگرام ماه چهره خلیلی

به گفته ی نظام دوست، خلیلی تا آخرین روزها امیدوار بود و از پروژه های سینمایی و تلویزیونی اش در ایران با او صحبت می کرد. اما همه چیز آنقدر سریع رخ داد که هیچ کس فکرش را نمی کرد.

ماه چهره خلیلی صبح روز جمعه ۱۷ مرداد در سن ۴۳ سالگی در لندن درگذشت. او متولد دی ماه ۱۳۵۵ در لندن و نوه ی دختری پروین سلیمانی، بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون ایران بود. خلیلی دارای مدرک کارشناسی ارشد معماری از دانشگاه آکسفورد انگلستان بود و همچنین یک دوره ی بازیگری را در مدرسه ی متد لندن گذرانده بود.

او پس از سال ها به ایران بازگشت و در سال ۸۱ برای اولین بار با بازی در فیلم سینمایی «چشمان سیاه» به کارگردانی ایرج قادری وارد عرصه ی سینما شد.

ابراهیم اشرفی همسر ماه چهره خلیلی نیز گفت همسرش در امضایش عدد ۱۱۰ وجود دارد. این عدد در حروف ابجد می‌شود یا علی. پستی که در اینستاگرام گذاشتم صد و دهمین پستی بود که من برای ماه چهره گذاشتم. من و همسرم با هم قرار گذاشته بودیم که فرزندمان باید در ایران به دنیا بیاید.

یکی از نزدیکان مرحومه ماه چهره خلیلی در مراسم خاکسپاری بیان کرد وی در لحظات پایانی زندگی به دنبال شنیدن اذان بود و برای رفتن از این دنیا آماده شده بود.

آخرین خواسته ماه چهره خلیلی در لحظات پایانی زندگی چه بود؟

دانلود

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. سجاد دارایی می گوید

    با عرض سلام خانم ماه چهره خلیلی بسیار بازیگر خوب بودن روح شاد ما امیدوار بودیم سالها در کنار خانواده اش زندگی کند و باشد