انتخاب بهترین جک درب پارکینگ + راهنمای خرید

0

جک درب پارکینگ که با نام‌ های جک ورودی، جک برقی، جک ریموت و درب ریموت کنترلی نیز شناخته می‌شود وسیله‌ای به شمار می‌آید که به منظور باز و بسته شدن درب ورودی حیاط، درب پارکینگ منزل و درب ورودی محل کار به طور خودکار و تنها با فشردن یک دکمه روی ریموت مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ به طوری که راحتی و امنیت مناسبی برای مشتری ایجاد می‌کند.

راهنمای خرید جک درب پارکینگ و چگونگی نحوه‌ی نصب آن به علت بازار کار موفق بسیار رایج می‌باشد؛ چرا که امروزه با پیشرفت فناوری، اکثر درب‌های پارکینگ عمومی، خصوصی و منازل از سیستم اتوماتیک برخوردار می‌شوند تا کار مردم در حین عبور از در‌ها راحت‌تر شده و در وقت صرفه جویی شود. لازم به ذکر است این محصول جک برقی مدرن نیز نامیده می‌شود؛ زیرا در باز و بسته کردن درب‌ها توانایی منحصر به فردی از خود نشان می‌دهد. همچنین در انواع درب‌های تک لنگه و دو لنگه ابعاد، وزن و تردد‌های متفاوتی را در بر می‌گیرد.

مزایای جک درب پارکینگ راهنمای خرید جک درب پارکینگ راهنمای خرید خرید جک درب پارکینگ جک در پارکینگ انواع جک درب پارکینگ اخبار بازار

در نظر داشته باشید این محصول به گونه‌ای طراحی شده است تا عملیات باز و بسته شدن درب‌ها به راحت‌ترین شکل ممکن انجام شود؛ بدین صورت بازو‌های جک در یک طرف درب‌های تک لنگه و دو طرف درب‌های دو لنگه قرار می‌گیرد؛ به همین دلیل با فشار دادن دکمه ریموت درب به آسانی باز و بسته شده و دیگر به پیاده شدن از ماشین نیاز نمی‌باشد.

انواع جک درب پارکینگ

جک درب پارکینگ خود دارای انواع مختلفی است. این انواع به شرح زیر هستند:

۱. جک‌های الکترومکانیکی

این مدل از جک عموماً برای درب‌های سبک همچون درب ساختمان‌های مسکونی به کار گرفته می‌شود؛ چرا که در مقایسه با مکان‌های عمومی از تردد کمتری برخوردار می‌باشد. اپراتور‌های این محصول در مقایسه با جک‌های هیدرولیکی قیمت پایین تری به خود اختصاص می‌دهند؛ بنابراین جک الکترومکانیکی به میزان بیشتری خریداری شده و عمر مفید هشت تا ده سال را در بر می‌گیرد. نحوه کار این وسیله بدین صورت است که از چرخ دنده و گیر بکس استفاده می‌نماید، همچنین با تبدیل کردن حرکت چرخشی به حرکت خطی، به باز و بسته کردن درب اقدام می‌کند.

۲. جک‌های هیدرولیکی

به طور کلی این نوع جک برای درب‌های سنگین همچون پارکینگ‌های عمومی و اداره‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ زیرا میزان تردد در این مکان‌ها بسیار زیاد می‌باشد. برای برقراری امنیت بیشتر جک‌های هیدرولیکی و جفت شدن لنگه‌ها بر روی یکدیگر، استفاده از قفل برقی گزینه مناسبی محسوب می‌شود؛ زیرا این نوع درب‌ها عموماً بر اساس فشار هوا و روغن فعالیت کرده و به سرویس و نگهداری کمتری نیازمند می‌باشند. در نظر داشته باشید این محصول از جک‌های الکترومکانیکی گران بها‌تر بوده و عمر مفید آن‌ها بین ده تا پانزده سال است. لازم به ذکر است بر اساس نوع عملکرد، جک پارکینگی به طور عمده به سه نوع جک پارکینگی ریلی، بازویی و سکشنال یا زیر سقفی تقسیم بندی می‌شود.

از جمله ویژگی‌های مایعات می‌توان به تراکم ناپذیری آن‌ها اشاره کرد؛ به همین دلیل مایعات به منظور انتقال انرژی در صنعت کاربرد دارند. روغن هیدرولیک موجود در این محصول در داخل محفظه قرار می‌گیرد؛ بنابراین به شما پیشنهاد می‌دهیم در شهر‌هایی با آب و هوای سرد استفاده از این محصول را در اولویت خود قرار دهید.

ویژگی های جک درب پارکینگ

جک برقی پارکینگ همچون سیستم های دیگر از اجزای سازنده متفاوتی تشکیل می‌شود؛ به طوری که ریموت کنترل، قطعات فلزی، چشمی، دو بازو، مرکز کنترل و چراغ‌های هشدار دهنده از جمله اجزای تشکیل دهنده‌ی این محصول به شمار می‌آیند. در نظر داشته باشید باز و بسته کردن اتوماتیک درب، وظیفه اصلی این نوع جک می‌باشد بنابراین از ویژگی‌های خاصی بهره‌مند هستند که عبارتند از:

۱. این محصول به دلیل دارا بودن حسگر‌ها و چشمی هنگام باز و بسته شدن درب، موانع ایجاد شده را شناسایی کرده و از برخورد درب به موانع پیشگیری می‌کند.

مزایای جک درب پارکینگ راهنمای خرید جک درب پارکینگ راهنمای خرید خرید جک درب پارکینگ جک در پارکینگ انواع جک درب پارکینگ اخبار بازار

۲. از خصوصیات دیگر این نوع جک می‌توان به فعالیت توسط برق و انرژی الکتریکی اشاره کرد؛ به همین دلیل زمانی که برق قطع شود این گونه درب‌ها باید به صورت دستی باز و بسته شوند. لازم به ذکر است سایر ویژگی‌های این محصول در راهنمای خرید جک درب پارکینگ اعلام می‌شود.

مزایای جک درب پارکینگ

از مزیت‌ های مهم درب اتوماتیک و جک پارکینگی، عدم نیاز به باز و بسته کردن درب به طور دستی می‌باشد؛ چرا که این عمل به طور خودکار و اتوماتیک صورت می‌گیرد. این محصول به منظور افزایش آسایش و راحتی کاربر تولید شده است تا در روز‌های سرد و بارانی هنگام ورود و خروج به ترک خودرو نیاز نباشد. امروزه اکثر افراد مایل هستند که کار‌ها به طور خودکار انجام شود تا در وقت خود صرفه جویی کنند؛ به همین منظور درب‌های اتوماتیک راحتی کاربر را تامین کرده و از بازماندن درب حین باز و بسته شدن جلوگیری به عمل می‌آورد.

درب‌های قدیمی پارکینگ از نظر ایمنی ضعیف و خطرناک به شمار می‌آیند؛ بنابراین این امکان وجود دارد که توسط سارقین به راحتی باز شوند، اما به کارگیری جک پارکینگی ایمنی ساختمان را تا حد قابل توجهی بالا برده و از بروز سرقت ممانعت می‌کند. همچنین این محصول از ریموت کنترل با فرکانس‌های گوناگون بهره مند می‌باشد؛ بنابراین کاربر می‌تواند درب ساختمان را از فاصله‌های کم یا زیاد کنترل کند، اما به شما توصیه می‌کنیم از این محصول در فاصله‌های نزدیک استفاده کنید تا از نظر ایمنی به مشکل و سختی دچار نشوید. در نظر داشته باشید برای اطلاع بیشتر به راهنمای خرید جک درب پارکینگ مراجعه کنید تا از تمامی مزیت‌های این محصول اطمینان حاصل نمایید.

مزایای جک درب پارکینگ راهنمای خرید جک درب پارکینگ راهنمای خرید خرید جک درب پارکینگ جک در پارکینگ انواع جک درب پارکینگ اخبار بازار

راهنمای خرید جک درب پارکینگ

در راهنمای خرید جک درب پارکینگ پارامتر‌های انتخاب جک به طور کامل ذکر می‌شود که هر یک از آن‌ها عبارتند از:

۱. انتخاب جک پارکینگ با توجه به طول درب

کورس حرکتی که از ویژگی‌های مهم جک پارکینگ به حساب می‌آید، مقدار حرکت میله جک به سمت داخل و بیرون را شامل شده و یک عدد بر حسب میلی متر در نظر گرفته می‌شود؛ بنابراین کاربر باید کورس حرکتی مناسب با درب پارکینگ را شناسایی کرد. برخی از افراد گمان می‌کنند هر چقدر جک پارکینگ با کورس حرکتی بیشتری انتخاب کنند بهتر می‌باشد، ولی با مراجعه به راهنمای خرید جک درب پارکینگ متوجه خواهند شد که این انتخاب دو ایراد اساسی را در برمی گیرد:

  • جک‌های کورس بلند از سرعت کمتری برخوردار می‌باشند.
  • هر چقدر جک‌های کورس بلندتر باشند، قیمت بیشتری به خود اختصاص می‌دهند.

مزایای جک درب پارکینگ راهنمای خرید جک درب پارکینگ راهنمای خرید خرید جک درب پارکینگ جک در پارکینگ انواع جک درب پارکینگ اخبار بازار

۲. انتخاب جک پارکینگی با در نظر گرفتن میزان تردد

یکی از عوامل مهم در خرید جک درب پارکینگ میزان تردد و تعداد باز و بسته شدن درب می‌باشد. به طور معمول شرکت‌های وارد کننده، در راهنمای خرید جک درب پارکینگ تعداد مجاز باز و بسته شدن درب در ساعت را اعلام کرده و یا یک عدد به عنوان چرخه کاری در سایت ذکر می‌کنند تا کاربر با در نظر گرفتن آن از تعداد باز و بسته شدن درب در ساعت مطلع شود.

منبع : برترین ها

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ