سازندگان برای افزایش عرضه به بازار بسیج شده‌اند

0

اخبار خودرو

مجله خودرو ساتین-عادل پیرمحمدی، مدیرعامل ساپکو ضمن اشاره به برنامه‌ریزی منظم و پیگیری‌های منسجم و ساختاریافته حوزه‌های مختلف ساپکو و شبکه تامین براساس تاکیدات مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو، افزود: در حال حاضر اصلی‌ترین اولویت شرکت ساپکو، تجاری سازی خودرو‌های دارای کسری قطعه است.

وی ادامه داد: برای این منظور در قالب جلسات منظم تولید، پیگیری مستمر تامین قطعات کسری انجام و مذاکرات با سازندگان شبکه گسترده تامین به منظور تجاری سازی خودرو‌های کف پارکینگ در جریان است.

مدیر عامل ساپکو همچنین اظهار امیدواری کرد، با خودباوری، اعتقاد و اعتماد به داشته‌ها و قابلیت‌های فنی و تکنولوژی و در کشاکش تحریم‌های ظالمانه، در سایه همراهی و هم افزایی جهادگران شبکه تامین گروه صنعتی ایران خودرو، تا پایان سال ۱۴۰۰ خودرو‌های دارای کسری قطعه به تعداد ۴۰ هزار دستگاه کاهش یابد.

منبع: ایکوپرس

سازندگان برای افزایش عرضه به بازار بسیج شده‌اند

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ