حمله پدر دانش آموز با قمه به معلم بیچاره +فیلم

1

فیلم حمله پدر دانش آموز با قمه به معلم بیچاره

لحظه وحشتناک حمله اولیای دانش آموز به معلم با قمه در کرج

تصاویری از ضرب و شتم معلم توسط اولیای قمه به دست در یکی از مدارس کمال آباد کرج منتشر شده است. ظاهرا معلم، دانش آموزی را به دلیل شلوغ کردن از کلاس بیرون انداخته و اولیای دانش‌ آموز به سراغ معلم آمدند.

دانلود

جرم قمه کشی در ملأ عام

استفاده از سلاح در ملأ عام تبعات منفی زیادی را به‌ دنبال دارد. مردمی که صحنه‌ قمه کشی را مشاهده می‌کنند تا مدت‌ها در مورد خود و خانواده‌شان دچار تشویش و نگرانی هستند.

تصور کنید فردی با یک قمه در مقابل یک مدرسه قدرت‌ نمایی می‌کند. مسلم است که این اقدام او سبب ترس و وحشت دانش‌ آموزان و موجب نگرانی خانواده‌های آن‌ها خواهد شد. این مورد از مصادیق جرم قمه کشی در ملأ عام است.

کتک خوردن معلم از اولیا قمه کشی عکس اراذل و اوباش حوادث کرج اخبار مدرسه اخبار فرهنگیان

مجازات جرم قمه کشی در قانون

مطابق قانون قمه کشی و استفاده از سلاح، جرم است. بر اساس ماده ۶۱۷ قانون مجازات اسلامی اگر کسی با استفاده از قمه تظاهر و قدرت‌ نمایی کند، موجب مزاحمت دیگران شود، از آن‌ها اخاذی کند، آن‌ها را تهدید کرده باشد یا با شخصی گلاویز شود، مجرم است. این شخص به مجازات حبس از ۶ ماه تا ۲ سال و تا ۷۴ ضربه شلاق محکوم خواهد شد.

به دلیل غیر قابل گذشت بودن این جرم، حتی اگر شاکی به متهم رضایت دهد یا بعد از دادرسی از او گذشت کند، مجازات بر مرتکب اجرا می‌شود. به دلیل اینکه این جرم جنبه عمومی هم دارد، دادستان به‌ عنوان مدعی‌ العموم و نماینده جامعه، مجازات مرتکب را از قاضی درخواست می‌کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. سید حسن مرعشی می گوید

    این شخص اکبر حیدری از ارازل شناخته شده کرج هست که چند سال پیش برای یک دفعه سر از سوریه در آورد.حتی یک فیلم اون زمان ازش پخش شد که قبر یک داعشی رو باز کرد با تیر سر جنازش رو برید