عکس مادر زهره فکور صبور در مراسم تشییع و خاکسپاری

3

عکس مادر زهره فکور صبور در مراسم تشییع و خاکسپاری

مراسم تشییع و تدفین پیکر زهره فکور صبور (بازیگر) صبح امروز با حضور خانواده آن مرحومه و جمعی از هنرمندان در قطعه هنرمندان بهشت زهرا  برگزار شد.

فریبا نادری، فریبا کوثری، الناز حبیبی، زهرا داوودنژاد، مهران مهام، کاظم هژیرآزاد، کاوه خداشناس و بهرنگ توفیقی از جمله حاضران در مراسم تشییع پیکر زهره فکور صبور بودند.

حوالی ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح پیکر بی جان این هنرمند در میان شیون و بی تابی مادر و خانواده اش و نیز اندوه و گریه برخی از همکارانش به قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) آورده شد و پس از اقامه نماز، به خاک سپرده شد.

عکس های دردناک از مادر مرحوم زهره فکور صبور

پیکر مرحومه زهره فکورصبور در قطعه هنرمندان (۸۸ ) ردیف ۱۶۴ و در همسایگی محمدرضا (هومن) قدرت نما – فیلمساز، عکاس و نوازنده – به خاک سپرده شد. سنگ مزار جمشید اسماعیل خانی – بازیگر فقید تئاتر، سینما و تلویزیون – کشورمان نیز کمی آن طرف تر از مزار زهره فکور صبور به چشم می‌خورد.

همسر زهره فکور صبور خانواده زهره فکور صبور بیوگرافی زهره فکور صبور

از صحنه های دردناک این مراسم، حضور مردم عادی برای گرفتن عکس با بازیگران و چهره های حاضر در مراسم آنهم در شرایط کرونا بود. به نحوی که حتی برخی از آنها، با مزار این بازیگر فقید هم سلفی می گرفتند!

مراسم ترحیم فکور صبور هم شنبه ۱۴ اسفند ماه ساعت ۱۵ تا ۱۷ بر سر مزارش در بهشت زهرا (س) برگزار خواهد شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 3 )
  1. الهه می گوید

    خدارحمتش کنه وروحش شاد…خاک برسر مردم عادی که سلفی میگرفتن. عجب مردمی داریم ماخاک خاک خاک

    1. سعیدی می گوید

      خاک خاک خاک بر سر سلبریتی جماااااااعت ک الگو شدن با هر چیزی ک میرسن سلفی میگیرن مردم عادی هم الگو گیری خداوند از سر تقصیرات هممون بگذره و روح خانم فکور صبور هم مورد رحمت و معفرت الهی قرار بگیره ان شاءالله

  2. خادمیان می گوید

    چقدر بعضی از مردم بی جنبه اند!
    عکس گرفتن با قبر چه معنایی داره؟