سامانه جابجایی و حمل و نقل سندباد چیست

0

سامانه جابجایی سندباد سامانه حمل و نقل سند باد

سامانه حمل و نقل سندباد جدید ترین سامانه حمل و نقل است که وارد این حوزه شده. ظاهرا سندباد تمام خدمات جابه‌جایی و پرداختی را که اسنپ و تپسی ازائه می‌داند را ارائه می‌دهد. حجم بالای تبلیغاتی که در همین ابتدای کار برای این سامانه در حال پخش است، نشان می‌دهد با پشتوانه بالایی و احتمالا حمایت‌هایی مشخص قدم در این راه گذاشته است.

سندباد رانندگان چیست سایت تاکسی یاب سامانه سندباد تاکسی اینترنتی

سندباد جدید ترین سامانه حمل و نقل درون شهری

به گفته سندباد این سامانه علاوه بر حمل ‌و نقل مسافر و ارسال بار و خدماتی از قبیل انتقال وجه، پرداخت قبوض، خرید شارژ و …، در آینده‌ای نزدیک، تامین کالا و خدمات، پرداخت امن اینترنتی، فود و رستوران، سوپرمارکت، گردشگری و بسیاری از خدمات چندمنظوره دیگر را ارائه خواهد داد.

یکی از تفاوت‌های بزرگ و البته بسیار جالب سند باد این است که رانندگان خود را بدون دریاف هیچ‌گونه هزینه‌ای ثبت نام می‌کند. سندباد در وبسایت خود می‌گوید:

سندباد، برای اولین بار در کشور، در راستای حمایت از حقوق رانندگان و با آگاهی از نیازهای ایشان، بدون دریافت هزینه، رانندگان و خانواده‌شان را تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار می‌دهد.

در بررسی اولیه وبسایت سندباد به نشان sandbad دات io با وبسایت بی‌سروسامان و به‌هم‌ریخته مواجه شدیم. با وجود حجم قابل توجه تبلیغاتی که در صدا و سیما از این سامانه در حال پخش است، هنوز اپلیکیشن آن ارائه نشده است. همچنین سایت سندباد به طور غیرحرفه‌ای و بدسلیقه‌ای طراحی شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ