تبعات خشم و شکستن گوشی یک هوادار/ منچستریونایتد رونالدو را جریمه می‌کند/ فیلمی رفتار زشت CR7 را ببینید

0

تبعات خشم و شکستن گوشی یک هوادار/ منچستریونایتد رونالدو را جریمه می‌کند/ فیلمی رفتار زشت CR7 را ببینید

ساتین –

کریستیانو رونالدو پس از باخت منچستریونایتد برابر اورتون در گودیسون پارک و هنگام خروج از این ورزشگاه، از شدت خشم گوشی همراه یک هوادار را شکست.

اورتون در خانه خود میزبان منچستریونایتد بود و در پایان ۹۰ دقیقه موفق شد این تیم با یک گل شکست دهد و سه امتیاز مهم این مسابقه را به دست بیاورد. یونایتد که برای بالا رفتن در جدول و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، در این دیدار به پیروزی و سه امتیاز کامل نیاز داشت، با این باخت امیدهایش برای حضور در فصل بعدی چمپیونزلیگ کم‌رنگ شد و ممکن است راهی لیگ اروپا شود. این شکست و و ضعیت نامناسب یونایتد در جدول سبب عصبانیت ستاره‌های یونایتد شد اما در این بین خشم کریستیانو رونالدو بیشتر از همه بود طوری که او با گرفتن و شکستن گوشی همراه یکی از هواداران حریف آن‌ را نمایان کرد.

در ویدیویی که باشگاه هواداران اورتون آن‌ را منتشر کرده است، دیده می‌شود که رونالدو هنگام خروج از ورزشگاه گودیسون پارک، گوشی یکی از هواداران را که دستش را در مسیر حرکت او قرار داده بود به زمین پرت کرده و پای خود را روی آن کوبید و له کرد.

باشگاه منچستریونایتد اعلام کرده در حال بررسی این  اتفاق است و به همین دلیل ممکن است از سوی کمیته انضباطی باشگاه منچستریونایتد و همچنین فدراسیون فوتبال انگلیس جریمه شود.

اخبار منچستر یونایتد

منبع : خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ