خانه کاپیتان سرشناس تهدید به بمب‌گذاری شد/ ترس در خانواده ستاره سرخپوش

0

خانه کاپیتان سرشناس تهدید به بمب‌گذاری شد/ ترس در خانواده ستاره سرخپوش

ساتین –

هری مگوایر کاپیتان منچستریونایتد ایمیلی مبنی بر تهدید بمب گذاری در خانه‌اش دریافت کرده است.

رسانه‌های انگلیسی گزارش کرده اند که هری مگوایر، که با نامزد و دو فرزند خردسال خود زندگی می‌کند، از این تهدید احساس نگرانی کرده و آن را جدی گرفته است.

مدافع شیاطین‌سرخ پس از دریافت این پیام، موضوع را به پلیس محلی گزارش داده است. در ساعات اخیر، نیروهای پلیس با حضور در منزل کاپیتان منچستریونایتد، اقدامات لازم جهت بررسی‌های اولیه را انجام داده‌اند.

وکیل مگوایر در این باره گفت: «در ۲۴ ساعت گذشته، هری تهدیدی جدی نسبت به خانه و خانواده‌اش دریافت کرده است. او این موضوع را به پلیس گزارش داده و پلیس در حال بررسی جوانب ماجرا است.»

او در ادامه گفت: «بدیهی است که امنیت خانواده و اطرافیانش اولویت شماره یک هری است. او به طور معمول به آماده‌سازی خود برای بازی آخر هفته ادامه خواهد داد و ما در حال حاضر در مورد جزئیات بیشتر اظهار نظر نخواهیم کرد.»

طبق گزارش «تایمز» تاکنون مورد مشکوکی از سوی گزارش نشده است. مگوایر همراه با نامزد و دو فرزندش در خانه اشاره شده زندگی می‌کند و بابت اتفاقات پیش‌آمده شوکه شده‌اند.

مگوایر در این فصل و به ویژه در بازیهای اخیر منچستریونایتد عملکرد ضعیف و پراشتباهی داشته و به شدت مورد انتقاد هواداران منچستریونایتد و کارشناسان فوتبال قرار گرفته است. 

اخبار منچستر یونایتد

منبع : خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ