اتفاقی جالب و خاص در فوتبال/ سرمربی‌های قرمز و آبی همسایه می‌شوند؟

0

اتفاقی جالب و خاص در فوتبال/ سرمربی‌های قرمز و آبی همسایه می‌شوند؟

ساتین –

اریک تن‌هاخ سرمربی هلندی آژاکس که سابقه کار در باشگاه بایرن‌مونیخ را هم داشته از فصل آینده هدایت منچستریونایتد را برعهده خواهد گرفت و این انتخاب را رسماً باشگاه انگلیسی اعلام کرده است.

اما بعد از توافق، این سرمربی ۵۳ ساله لیستی از درخواست‌هایش را به باشگاه منچستریونایتد ارائه کرده که یکی از خواسته‌های اصلی‌اش این است که خانه‌ای در مرکز شهر منچستر داشته باشد، نه این که برایش هتل بگیرند.

زندگی در شهر

این فصل که به پایان برسد، اریک تن‌هاخ چمدان‌هایش را خواهد بست تا راهی شهر منچستر شود. اریک نمی‌خواهد اشتباه سرمربیان قبلی یونایتد را تکرار کند و به سران باشگاه گفته محل زندگی شخصی خودش را می‌خواهد. او مصمم است که در خود شهر زندگی کند و تا آنجا که ممکن است با فرهنگ شهر و محله‌ها آشنا شود. در واقع تن‌هاخ مشتاق است که حرف هواداران را هم بشنود.

در همسایگی پپ

باشگاه منچستریونایتد در راستای درخواست تن‌هاخ لیستی از مکان‌های مناسب برای او را تهیه کرده است. این لیست شامل خانه‌ای در بلوکی نزدیک خانه پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی می‌شود. گواردیولا در آپارتمان‌های لوکس منطقه «دینزگیت سالفورد» یک واحد آپارتمان دارد که ۲ میلیون پوند می‌ارزد. این منطقه با مرکز شهر تنها چند دقیقه فاصله دارد. البته فقط سرمربی منچسترسیتی در این منطقه ساکن نیست و شاگردان آلمانی و پرتغالی‌اش، ایلکای گوندوغان و برناردو سیلوا هم همانجا زندگی می‌کنند.

نکته جالب در مورد تن‌هاخ این است که در آمستردام هم تصمیم مشابهی گرفت. او زمانی که سال ۲۰۱۷ از اوترخت راهی آژاکس شد از باشگاه خواست که خانه‌ای در مرکز شهر برایش بگیرند و باشگاه هم این خواسته او را انجام داد. همین امر هم دلیلی برای ارتباط خوب اریک با هواداران تیم محبوب شهر آمستردام بود.

اخبار منچستر یونایتد

اخبار منچستر یونایتد

همکاران سابق

حالا اریک به شهری خواهد رفت که همکار سابقش در آن حضور دارد. وقتی که تن‌هاخ شناخته‌شده نبود سال ۲۰۱۳ راهی باشگاه بایرن‌مونیخ شد و هدایت تیم دوم باواریایی‌ها را برعهده گرفت. همان زمان هم پپ گواردیولا سرمربی تیم اول باشگاه بود. این‌دو همکاری بسیاری خوبی در باشگاه بایرن‌مونیخ داشتند و حتی تن‌هاخ از بسیاری از تاکتیک‌های پپ الگوبرداری می‌کند. هنوز هم اریک و پپ دوستان خوبی برای یکدیگر هستند و رویارویی‌شان در شهر منچستر جالب و جذاب خواهد شد.

اخبار منچستر یونایتد

اخبار منچستر یونایتد

منبع : خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ