اسطوره‌ای که همیشه عصبانی است!/ چیزهایی که او را کلافه می‌کند/ فوتبال یک جنگ است و از رنگ آبی هم متنفرم!

0

اسطوره‌ای که همیشه عصبانی است!/ چیزهایی که او را کلافه می‌کند/ فوتبال یک جنگ است و از رنگ آبی هم متنفرم!

ساتین –

وقتی صحبت از عصبانی‌ترین فرد فوتبالی به میان می‌آید، نام روی کین می‌درخشد! اسطوره ۵۰ ساله منچستریونایتد به عنوان کارشناس فوتبال در چند وقت اخیر همچنان تماشاگران را سرگرم کرده است. اما، چیزهای زیادی وجود دارد که ستاره سابق ایرلند را عصبانی می‌کند.

برای مثال، مارکوس رشفورد که قبل از بازی شیاطین سرخ با چلسی، در حالی که بدن خود را گرم می‌کرد، لبخند می‌زد. کین در استودیوی «اسکای اسپورت» گفت: «همیشه مارکوس را می‌بینم که در حال گرم کردن لبخند می‌زند. خوشم نمی‌آید که بازیکنان زیاد لبخند بزنند. وقتی گل می‌زنی، وقتی کاری انجام می‌دهی باید لبخند بزنی. ولی او همیشه لبخند می‌زند! تو داری به جنگ می‌روی. برای آینده خودت می‌جنگی، وقتی گل می‌زنی شروع به لبخند زدن کن، یا وقتی کاری انجام می‌دهی که روی بازی تأثیر می‌گذارد و مردم را از صندلی‌های‌شان بلند می‌کند. خندیدن در حال گرم کردن؟ دست بردار.»

نشریه «سان» چیزهای دیگری که روی کین را عصبانی می‌کند را مرور کرده است.

تعویض پیراهن بازیکنان

تعویض پیراهن بازیکنان با همدیگر تبدیل به سنت شده است. اما کین از این کار خوشش نمی‌آید. اگرچه یک بار در زندگی خود قوانینش را تغییر داد و به شدت از این کارش پشیمان است. کین گفت: «یک بار از بازیکنی خواستم پیراهنش را با من عوض کند، که از این کارم پشیمانم. پیش از جام جهانی ۹۴ در بازی دوستانه بین آلمان و ایرلند بازی می‌کردیم و شکست‌شان دادیم. ماتیاس سامر در حال راه رفتن بود و من سعی کردم مؤدبانه رفتار کنم. و او گفت نه! من هم گفتم برو رد کارت بابا! همین. همان موقع فهمیدم هیچوقت نباید چنین چیزی را از کسی بخواهم. من فقط می‌خواستم مؤدب باشم وگرنه پیراهنش را نمی‌خواستم.»

لمس نشان آنفیلد

کمتر کسی دست زدن به نشان آنفیلد در لیورپول را «بچگانه» می‌داند… البته به جز کین. هنگام پوشش یک بازی برای ITV در کنار ایان رایت، اسطوره آرسنال به نشان دست زد، البته دور از چشم هم‌تیمی خود. اما وقتی از کین پرسید که آیا او هم به نشان دست زده یا نه، گفت: «البته که نه. این یک سنت برای بازیکنان لیورپول است نه برای بازیکنان حریف. نمی‌دانم چرا آن را لمس کردی رایتی. به نظرم این کار احمقانه و بچگانه است.»

ساندویچ میگو

کین بازیکنی لجوج بود. یک بار از هواداران خودی در اولدترافورد به شدت انتقاد کرد. گفت: «هواداران ما خارج از خانه عالی هستند. اما در خانه نوشیدنی و احتمالاً ساندویچ میگو می‌خورند و اصلاً متوجه نمی‌شوند که در زمین چه خبر است. فکر نمی‌کنم بعضی از کسانی که به اولدترافورد می‌آیند اصلاً بتوانند کلمه «فوتبال» را تلفظ کنند.»

صحبت کردن در تونل

کین قبل از بازی آرسنال و منچستریونایتد با پاتریک ویرا وارد یک دعوای تونلی شد، بنابراین واضح است که وقتی بازیکنان رودرروی هم قرار می‌گیرند اصلاً با بازیکنان حریف خوش و بش نمی‌کند. چیزی که واقعاً او را آزار می‌داد دقایق قبل از بازی یونایتد و لیورپول بود که رقبا با هم مشغول خوش و بش بودند. او می‌گوید: «حالم از رفتارها بهم می‌خورد. شما دارید به جنگ می‌روید، آن‌ها همدیگر را در آغوش می‌گیرند و می‌بوسند. حتی به حریف نگاه نکنید. شما دارید به نبرد علیه آن‌ها می‌روید. بازی آنقدرها تغییر نکرده، بازیکنان تغییر کرده‌اند.»

مالکان آمریکایی باشگاه‌ها

تیم‌های امروز لیگ برتر، از جمله آرسنال، منچستریونایتد و لیورپول مالکان آمریکایی دارند. با این حال، کین به هیچ وجه آن‌ها را دوست ندارد. اصرار دارد که آن‌ها مربیانی با پوست برنزه و دندان‌های ردیف می‌خواهند. «انگار این موضوع در حال ورود به بازی است، بیشتر در انگلیس با تعداد بالای مالکان خارجی. به ویژه آمریکایی‌ها. به نظر می‌رسد آن‌ها مربیانی را دوست دارند که سوت دور گردن خود می‌اندازند، برنزه می‌کنند و دندان‌های سفید دارند.»

همسرش

البته ما مطمئن هستیم که این موضوع شوخی بود زیرا روی بیش از ۲۰ سال است که با عشق با ترزا ازدواج کرده است. او به خوش و بش کردن‌های ۲۰ دقیقه‌ای هم‌تیمی‌های چلسی (میسون مانت، بن چیلول و بیلی گیلمور) قبل از بازی انگلیس و اسکاتلند در یوروی سال گذشته واکنش نشان داد و بینندگان تلویزیونی را به خنده انداخت. «تنها چیزی که من از آن انتقاد دارم این است که چرا باید ۲۰ دقیقه با بازیکن حریف صحبت کنید؟ برای من مهم نیست که او هم‌تیمی شما باشد یا نه. ۲۰ دقیقه؟ من به ندرت بیش از پنج دقیقه با کسی صحبت می‌کنم. بعد از بازی با کسی که با او مشغول نبرد بودی چرا باید آن‌همه صحبت کنی؟ من اصلاً دلم نمی‌خواهد با کسی بیش از ۵ دقیقه حرف بزنم.» میزبان آقای مارک پوگاچ پرسید: «امیدوارم همسر شما بیشتر از ۵ دقیقه زمان گیرش بیاید؟» کین جواب داد: «نه هرگز.»

پل پوگبا

ستاره تیم ملی فرانسه و برنده جام‌جهانی ۲۰۱۸ محبوب همه است. و اینکه پوگبا در جریان بازی یونایتد با سنت‌اتین دائم با برادرش حرف می‌زد، کین را آزار می‌داد. «آن پسر، پوگبا، روحیه آزاد دارد. بامزه است. اما امشب قبل از بازی و بین دو نیمه بیش از اندازه گفت‌وگو می‌کرد. آن‌ها امشب بیشتر از من با برادرانم در طی ۵ سال گذشته حرف زدند. این کارها بی‌معنی است.»

رنگ آبی

به بیان ساده روی کین از رنگ آبی متنفر است. «از آبی بدم می‌آید. سیتی آبی بود. رنجرز آبی بود. بزرگ‌ترین رقبای من آبی بودند. بچگانه است؟»
 

اخبار منچستر یونایتد

منبع : خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ