استخدام شرکت نفت با مدرک دیپلم

0

استخدام شرکت نفت با مدرک دیپلم ۱۴۰۱

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر نفت درباره تصمیم این معاونت برای برگزاری آزمون سراسری برای جذب نیرو در صنعت نفت در سال‌های آینده توضیح داد و گفت: برای نیازهای سازمانی و همسو با تعهدهای اشتغال‌زایی، آزمون برگزار می‌کنیم.

مهدی علی‌مددی درباره برگزاری آزمون به‌منظور استخدام افراد خارج از نفت، به خبرنگار شانا گفت: تصمیم داریم در چهار سال دولت سیزدهم، به تناسب نیازهای سازمانی، آزمون‌های استخدامی برگزار و افراد خارج از نفت را پذیرش کنیم.

وی درباره شرایط شرکت‌کنندگان در این آزمون‌ها تصریح کرد: فارغ‌التحصیلان، نخبگان و دیگر افراد واجد شرایط تعیین‌شده در آگهی‌های استخدامی، می‌توانند در این آزمون‌ها شرکت کنند.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزیر نفت در پایان درباره علت چنین تصمیمی توضیح داد: به ‌هر صورت، وزارت نفت برای اشتغال‌زایی در کشور تعهدهایی دارد، اما این افراد قرار است از محل بازنشستگی کارکنان تا سال ۱۴۰۴، در یک فضای رقابتی، پس از پذیرش در آزمون و انجام موفقیت‌آمیز مراحل استخدامی، جذب صنعت نفت شوند.

جذب دانشجویان دانشگاه صنعت نفت

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در خصوص وضعیت استخدامی و جذب نیروهای تازه نفس در صنعت نفت نیز گفت: تامین ظرفیت نیروی انسانی متخصص، مولفه اصلی فعالیت های شرکت ملی نفت ایران است و بر همین اساس با نظر مثبت وزیر نفت، مصاحبه حدود ۱۵۰۰ نفر از رتبه های الف دانشگاه صنعت نفت انجام شده و مراحل استخدامی آنان در شرف انجام است که حدود نیمی از این افراد در شرکت ملی نفت ایران و مابقی در سایر شرکت های تابعه صنعت نفت مشغول به کار خواهند شد.

خجسته مهر در پایان افزود: همچنین امسال آزمون استخدامی با دستور و نظر مساعد وزیر نفت برای جذب نیروی انسانی توانمند از دانشگاه های کشور برگزار خواهد شد.

آدرس ساختمان مرکزی شرکت ملی نفت ایران: خیابان حافظ ، نبش خیابان رودسر

تماس با شرکت ملی نفت ایران: ۶۱۶۵۱-۰۲۱

آدرس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران: تهران، خیابان خرمشهر، پلاک ۲۱۴

نمابر روابط عمومی:۸۸۵۱۸۶۰۴

آدرس اینترنتی:www.nioc.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ