بیوگرافی داوید اوسپینا +عکس همسر و فرزندان

0

بیوگرافی و زندگینامه داوید اوسپینا با عکس های همسر و بچه هایش

داوید اوسپینا رامیرس (اسپانیایی: David Ospina Ramírez‎؛ متولد ۳۱ اوت ۱۹۸۸) بازیکن فوتبال اهل کلمبیا است.

داوید اوسپینا چند سال سن دارد و قدش چقدر است

ادروز ۳۱ اوت ۱۹۸۸ ‏(۳۳ سال)
زادگاه مدئین، کلمبیا
قد ۱٫۸۳ متر (۶ فوت ۰ اینچ)

همسر فوتبالیستها همسر داوید اوسپینا داوید اوسپینا

باشگاهی

وی نوجوانی و جوانی خود را در باشگاه فوتبال اتلتیکو ناسیونال گذراند و در ۹۷ بازی در دروازهٔ این تیم حضور داشت و به نوعی فوتبال خود را از آنجا شروع کرد. وی سال ۲۰۰۸ به نیس فرانسه پیوست و ۱۸۹ بار برای این تیم بازی کرد و ۶ سال از عمر خود را در فرانسه سپری کرد. پس از آن با نمایش خیره کننده‌ای که از خود در جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ نشان داد موجب شد تا آرسن ونگر سرمربی تیم آرسنال با نگاه ویژه‌ای که به این دروازه‌بان داشت، او را با ۴٫۴ میلیون یورو برای این تیم به خدمت بگیرد، و بعد از روی کار آمدن مربی جدید آرسنال و عدم اعتماد به او سبب شد به صورت قرضی و با بند خرید به ناپولی برود.

همسر فوتبالیستها همسر داوید اوسپینا داوید اوسپینا

تیم ملی

اوسپینا در سال ۲۰۱۰ برای اولین بار برای تیم ملی فوتبال کلمبیا به میدان رفت و در جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ به عنوان ششمین دروازه‌بان برتر جام انتخاب شد.

همسر فوتبالیستها همسر داوید اوسپینا داوید اوسپینا

No puedo describir con palabras la felicidad que siento, solo puedo agradecer a Dios por bendecirnos grandemente y recompensar todo tu trabajo y dedicación en silencio!! Tu sigue trabajando; como siempre sigue dando lo mejor de ti!!! Soy testigo de tu profesionalismo y te mereces todos los triunfos del mundo…
TE AMOOO MI AMOR❤️ @d_ospina1

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ