رکوردشکنی خارق‌العاده لیونل مسی/ آقای تولید پول/ لئو از رونالدو رد شد

0

رکوردشکنی خارق‌العاده لیونل مسی/ آقای تولید پول/ لئو از رونالدو رد شد

لیونل مسی فوق ستاره‌ پاری‌سن‌ژرمن با وجود مشکلاتی که در زمین داشت، حالا رکورد جدیدی را با پاریسی‌ها به ثبت رساند.

فاش شده که باشگاه پاریسی در فصل گذشته برای اولین بار بیش از یک میلیون لباس تولید کرد که پیراهن شماره ۳۰ مسی بیش از ۶۰ درصد این رقم را تشکیل می‌داد. این اولین مورد برای هر بازیکنی در این ورزش است که به چنین رکوردی می‌رسد و این نشان‌دهنده جذابیت فوق‌العاده مسی برای طرفداران فوتبال است.

آمار فوق العاده مسی همچنین به این معنی است که فروش لباس‌های او از کریستیانو رونالدو که تابستان گذشته برای دومین دوره به منچستریونایتد بازگشت، بالاتر رفت. لباس رونالدو تا سپتامبر گذشته یونایتد را به درآمد ۱۸۷ میلیون پوند رساند، اما مسی در طول مدت حضورش در پاریس در جدول فروش پیراهن بالا رفت تا از او پیشی بگیرد. همچنین یونایتد دیگر باشگاهی نیست که بیشترین پیراهن‌ها را می‌فروشد و برعکس این پی‌اس‌جی است که در صدر جدول از این نظر قرار دارد.

در ساعات اولیه پس از تایید پیوستن مسی به پی‌اس‌جی پس از جدایی از بارسلونا، تقریباً یک میلیون یورو از فروش پیراهن‌های او به دست آمد. باشگاه پاری‌سن‌ژرمن فروشگاه رسمی خود را به خیابان رسمی شانزلیزه منتقل کردند تا سرعت فروش خود را دو برابر کنند و سطح در دسترس آنها را بیشتر از حد معمول سازد.

مارک آرمسترانگ مدیر ارشد بازاریابی پی‌اس‌جی به نشریه «مارکا» گفته: «تقاضا ۳۰ تا ۴۰ درصد افزایش یافته و واقعاً چیزی که می‌تواند آن را کاهش دهد نحوه عرضه ما است. وقتی قراردادی در این اندازه اتفاق می‌افتد، مثلاً انتقال رونالدو به منچستریونایتد، ممکن است فکر کنید که پول او با فروش پیراهن‌ها تامین می شود، اما اینطور نیست. شما نمی‌توانید تعداد زیادی پیراهن اضافی تولید کنید. ما نمی‌توانیم تقاضا برای پیراهن‌های مسی را برآورده کنیم. به سقف رسیده‌ایم. هیچکس نمی‌تواند این تقاضا را برآورده کند. ما در حال حاضر پیراهن‌های زیادی می‌فروشیم، شاید بیشتر از هر تیم دیگری در جهان برای یک بازیکن و این ما را در سطح بالایی قرار می‌دهد.»

آرمسترانگ همچنین فاش کرد که قراردادهای بازاریابی و حمایت مالی باشگاه پس از آمدن مسی ۱۳ درصد افزایش یافته و به آنها اجازه داد تا قراردادهای بی شماری را امضا کنند.

علاوه بر این، او اضافه کرد که فالوورهای پی‌اس‌جی در شبکه‌های اجتماعی ۱٫۴ میلیون نفر در هفته افزایش می‌یابد. به طور کلی، پاری سن‌ژرمن معتقد است که پس از امضای قرارداد با مسی، ۶۰۰ میلیون پوند درآمد داشته است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ