چرا دوشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۱ تعطیل است

0

چرا دوشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۱ تعطیل است

عابد ملکی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران گفت: ادارات، مهدکودک‌ها و تمامی مقاطع تحصیلی استان تهران به استثنای دو شهرستان دماوند و فیروزکوه فردا دوشنبه (۱۳تیر) تعطیل است.

اما تاکنون خبری در خصوص تعطیلی بانک‌های استان تهران از مراجع رسمی منتشر نشده و تنها یک منبع آگاه اعلام کرده بانک‌ها و بورس در تهران فردا (دوشنبه ۱۳ تیر) تعطیل نیستند.

پیش از این نیز معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز از تعطیلی تمامی ادارات، بانک‌ها و‌ مراکز علمی و آموزشی استان در روز دوشنبه به دلیل کاهش کیفیت هوا و افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و گرد و غبار خبر داد.

لغو امتحانات دانشگاه های استان تهران برای فردا

🔺 ملکی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران در گفتگو با مهر، در خصوص وضعیت امتحانات پایان ترم دانشگاه‌های استان تهران اظهار داشت: با توجه به آلودگی هوا تمام امتحانات دانشگاه‌های استان تهران برای فردا دوشنبه ۱۳ تیرماه لغو شده است. اخذ این تصمیم به دلیل آلودگی هوا بوده است.

🔴 استان البرز فردا تعطیل شد

▫️معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز از تعطیلی تمامی ادارات، بانک ها و‌ مراکز علمی و آموزشی استان در روز دوشنبه به دلیل کاهش کیفیت هوا و افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و گرد و غبار خبر داد.

▫️با توجه به وضعیت آلودگی هوای برای تمامی گروه ها بویژه کودکان، سالمندان و‌ گروه های پرخطر توصیه می شود جهت حفظ سلامت خود از تردد در سطح استان خودداری کنند./تسنیم

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ