محل فیلمبرداری سریال جادوگر ایرانی

0

لوکیشن و محل فیلمبرداری سریال جادوگر ایرانی کجاست و کدام شهر است

این سریال کجا فیلمبرداری شده است و لوکیشن این و فیلم و یا سریال کجا میباشد.

فیلمنامه «جادوگر» را مریم تاجیک براساس طرحی از بابک کایدان نوشته و حمزه صالحی آن را بازنویسی کرده است. داستان درباره دو جاعل (احمد مهران‌فر و سیدجواد رضویان) است که پلیس هویت آن‌ها را کشف می‌کند. یکی از آن‌ها (مهران‌فر) به جریزه قشم می‌رود تا با ظاهری جدید زندگی تازه‌ای آغاز کند.

محل فیلمبرداری سریال ها لوکیشن فیلم ها سریال جادوگر بازیگران سریال جادوگر

طی اتفاقی، مردم جزیره گمان می‌کنند او جادوگری می‌داند و همین سرآغاز مسائلی تازه است. قسمت اول سریال، داستانی سرگرم‌کننده دارد و در لحظاتی هم مخاطب را می‌خنداند. با این حال وجه سرگرم‌کننده آن می‌چربد. بنا بر اقتضائات آثار کمدی، شاهد شخصیت‌ها و موقعیت‌های اغراق‌شده هم هستیم که ممکن است این شیوه به مذاق برخی مخاطبان خوش نیاید.

محل فیلمبرداری سریال ها لوکیشن فیلم ها سریال جادوگر بازیگران سریال جادوگر

این نخستین‌بار نیست که داستان یک سریال در جزیره قشم می‌گذرد. «جادوگر» هم روی زیبایی‌های این خطه از کشور دست گذاشته و البته تلاش کرده تصویری ملموس ارائه کند. از این‌روست که سریال علاوه بر خلق فضایی دلنشین، روابط گرم مردم را هم منعکس کرده. استفاده متعدد و متنوع از موسیقی جنوبی عامل دیگری است که فضای سریال را باورپذیر ساخته. نکته دیگر این‌که، قصه بدون بهانه به جزیره نرفته و حالا هم که پای جادوگر به آنجا باز شده و واکنش‌های عجیب مردم، عامل مهم پیش رفتن داستان است.

لوکیشن و محل فیلمبرداری : جزیره قشم ، بندر لافت ، هتل رویال قشم ، هتل ساحل طلایی ، هتل ریحان ، اسکله درگهان ، کشتی تفریحی الماس ، پاشاژ نخل درگهان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ