حقوق فرهنگیان کی واریز میشود دی ماه ۱۴۰۲

6

حقوق دی ماه ۱۴۰۲ فرهنگیان کی واریز میشود حقوق دی ماه فرهنگیان ۱۴۰۲ کی واریز میشود زمان واریز حقوق بهمن ۱۴۰۲ فرهنگیان زمان پرداخت حقوق اسفند ماه فرهنگیان حقوق خرداد ماه معلمان و فرهنگیان کی پرداخت میشود

زمان واریز حقوق این ماه فرهنگیان و معلمان

زمان واریز حقوق فرهنگیان مشخص شد و معلمان و کارکنان آموزش و پرورش می توانند حقوقی که به حسابشان واریز شده را از این تاریخ برداشت کنند.

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: ما دو نوع معلم در سراسر کشور داریم که یک نوع معلمانی هستند که از ما حقوق دریافت می کنند و نوع دیگر معلمانی هستند که علاوه بر حقوق خود، بابت کار اضافه ای که انجام می دهند، اضافه کار دریافت می کنند.

وی تأکید کرد: حقوق هیچ معلمی در سراسر کشور با تأخیر پرداخت نمی شود و همه معلمان آموزش و پرورش حقوقشان را سرموعد دریافت می کنند و آن میزانی که با تأخیر مواجه می شود، اضافه کار معلمان است.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: متأسفانه در کشور محدودیت منابع وجود دارد و سازمان برنامه و بودجه پرداخت اضافه کار این افراد را موکول به پرداخت حقوق کارکنان رسمی کرده است و البته به ما وعده داده اند که نسبت به پرداخت این مطالبات اقدام می کنند و ما هم پیگیر هستیم.

وی تصریح کرد: ۹۵ درصد از پولی که هر ماه بابت حقوق معلمان پرداخت می کنیم، بدون یک روز تأخیر است و ۵ درصد از میزان حقوق که با تأخیر پرداخت می شود، بابت اضافه کار آنان است که تلاش می کنیم این مشکل را هم برطرف کنیم.

حقوق دی ماه فرهنگیان ۱۴۰۲ کی واریز می شود

پرداخت حقوق دی ماه معلمان احتمالا شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ واریز خواهد شد.

همه فرهنگیان (معلمان و کارمندان آموزش و پرورش) امید دارند حقوق دی ۱۴۰۲ هر چه زودتر پرداخت شود و به مانند ماه های گذشته به روز آخر نکشد.

حقوق آذر ماه فرهنگیان ۱۴۰۲ کی واریز شد

پرداخت حقوق آذرماه معلمان از ساعت ۱۴ امروز پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۲

باوجود اعلام امور اداری وزارت آموزش و پرورش مبنی بر واریز حقوق از غروب روز چهارشنبه، باتوجه به تامین منابع دیرهنگام پرداخت حقوق فرهنگیان شاغل در سراسر کشور از ساعت ۱۴ روز پنج شنبه ۳۰ آذرماه آغاز شود.

پرداخت حقوق فرهنگیان همچون ماههای قبل در آخرین ساعات آخرین روز ماه پرداخت خواهد شد و دورهمی های یلدا هم موجب نشد تا فرهنگیان و معلمان این بار حقوق خود را زودتر دریافت کنند.

حقوق آبان ماه فرهنگیان ۱۴۰۲ کی واریز شد

شروع واریز حقوق فرهنگیان از ۳۰ آبان ۱۴۰۲

واریز حقوق کلیه معلمان و دانشجو معلمان سراسر کشور از سه شنبه ۳۰ آبان ماه ۱۴۰۲ به صورت پایا واریز می شود.

واریز حقوق آبان کارکنان و شاغلان آموزش و پرورش از غروب سه شنبه ۳۰ شهریور ماه ۱۴۰۲ آغاز و تا پایان شب در کل کشور واریز خواهد شد.

فیش حقوقی آبان ماه ۱۴۰۲ بر روی سامانه my.medu.ir بارگزاری گردید

تاریخ واریز حقوق تیرماه فرهنگیان

شروع واریز حقوق از ۳۰ تیر ۱۴۰۲

واریز حقوق کلیه معلمان و دانشجو معلمان سراسر کشور از جمعه ۳۰ تیر به صورت پایا واریز شد.

حقوق تیرماه همراه شاغلین رسمی و پیمانی از ساعتی قبل در سطح کشور آغاز شد. تمامی استان ها به مرور واریز خواهد شد.

ضمنا فیش حقوقی تیر ماه شاغلین محترم، چند روز قبل در سامانه قرار گرفته و قابل مشاهده است‌.

جزئیات حقوق آذر ماه

معوقات علی الحساب مربوط به سال ۱۴۰۰ فعلا پرداخت نشده است .

کسانی که ماه قبل معوقه نگرفتن و اگر حکمشان صادر شده این ماه واریز شده است

در مورد رتبه بندی، فقط احکام رتبه یک آموزشیار که مبلغ مزایا رتبه بندی در آن قید شده پرداخت شده است نه رتبه نهایی

حذف معوقات رتبه بندی نیروهای مهر آفرین تکذیب می شود

احکام ترمیم حقوق و معوقات رتبه بندی نیروهایی که ماه قبل از قلم افتاده در این ماه واریز شد

حقوق ورودی ۱۴۰۱ به همراه معوقه مهر و آبان واریز شد .

زمان دقیق واریز حقوق آبان ماه فرهنگیان

همه فرهنگیان (معلمان و کارمندان آموزش و پرورش) امید دارند حقوق آبان ۱۴۰۱ هر چه زودتر پرداخت شود و به مانند ماه های گذشته به روز آخر نکشد.

پرداخت حقوق آبان ماه ۱۴۰۱ شاغلین رسمی و پیمانی بصورت نظام هماهنگ ( پایا ) احتمالا از روز دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ در سطح کشور آغاز خواهد شد.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی وزارت آموزش و پرورش:

تا امروز حکم آموزشیار معلم برای ۷۱۵ هزار نفر و حکم ترمیم حقوق برای ۹۰۰ هزار نفر از پرسنل صادر شده است.

رتبه‌بندی و ترمیم حقوق‌ها، با همراهی و همکاری سازمان برنامه و بودجه در همین ماه پرداخت می‌شود.

پس از زحمات شبانه روزی همکاران ستادی ادارات حقوق آبان ماه ارسال شد . بزودی واریز می شود.

حقوق مهر ماه فرهنگیان کی واریز شد

احکام رتبه آموزشیار معلم که برای همکاران با سابقه زیر سه سال صادر شده بود ، با توجه به ایراداتی که داشت، با دریافت نگارش جدید اصلاح شد و فایل حقوق مهر ماه به خزانه ارسال شد

بر اساس اخبار دریافتی، حقوق مهر ماه (یکشنبه ۱ آبان ۱۴۰۱) واریز شد.

واریزحقوق شهریور ماه ۱۴۰۱

پرداخت حقوق شهریور ماه شاغلین رسمی و پیمانی بصورت نظام هماهنگ از ظهر روز ۳۰ شهریور ماه در سطح کشور آغاز شد و در تمامی استان ها به مرور واریز شد.

پرداخت حقوق ۳۰ مردادماه/ علی الحساب رتبه بندی معلمان کمتر شد!

حقوق مرداد به صورت پایا واریز شد ولی تا این لحظه خبری از واریز علی الحساب رتبه بندی نیست.

طبق وعده های قبلی قرار بود این مبلغ بابت ۱۱ ماه واریز شود اما شنیده ها حاکی از آنست که سازمان برنامه به علت محدودیت های بودجه ای، با پرداخت حداکثر ۹ ماه معوقات موافقت کرده است! بر این اساس پرداختی به همکاران از حدود ۶ تا ۱۳ میلیون خواهد بود.

این مبلغ مطابق وعده دیشب وزیر آموزش و پرورش،برای فرهنگیانی که تاکنون واریزی نداشته اند، ظرف امروز یا فردا واریز خواهد شد.

به تدریج علی الحساب برای تمام استان ها واریز می شود

بر اساس اخبار دریافتی ،مبالغ علی الحساب یکسان نیست و بر اساس ۳ بند ( حق شغل، حق شاغل و فوق العاده شغل) حکم ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ هست…

برخی از استان ها ۹ ماه و برخی به صورت کامل در حال واریزی می باشد.

 

زمان واریز حقوق فرهنگیان زمان واریز حقوق حقوق معلمان

حقوق تیرماه معلمان و فرهنگیان کی پرداخت شد

حقوق تیرماه معلمان و فرهنگیان در تاریخ ۳۰ تیرماه ۱۴۰۱ به حسابشان واریز شد.

اطلاعیه واریز حقوق و حق التدریس فرهنگیان

حقوق تیرماه به همراه ۵۰ درصد باقیمانده حق‌التدریس اسفند ۱۴۰۰ واریز شد.

تغییرات حقوق تیرماه :

▪️افزایش مبلغ “بیمه عمر سهم کارمند” از ۱۳۰۸۰۰ به ۱۵۱۳۵۰ ریال
▪️تغییر “بیمه عمر تکمیلی” به “بیمه عمر مکمل دانا” و افزایش مبلغ آن از ۱۳۰۸۰۰ به ۱۷۶۱۲۵ ریال
▪️ مبالغ فوق برای همکارانی که بابت بیمه تکمیلی دانا قبل از ۲۰ تیرماه ثبت نام کرده اند، در فیش حقوقی تحت عنوان “بیمه تکمیلی سهم کارمند” کسر گردیده است .

واریز حق التدریس بهمن و اسفند معلمان

خبر ۱۵ تیر ۱۴۰۱

وزیر آموزش وپرورش گفت: بخشی از حق التدریس بهمن و اسفند ماه مانده بود که واریز شد و تا پایان تیر ماه حق التدریس اردیبهشت و بخشی از خرداد نیز پرداخت خواهد شد.

«یوسف نوری» وزیر آموزش و پرورش در گفت وگو با خبرنگار سیاسی برنا در رابطه با “گلایه معلمان در خصوص نحوه پرداخت حق‌التدریس” گفت: قانون تعیین کرده که ماهیانه اضافه تدریس و خدمات به معلمان، پرداخت شود.به دلیل وصول درآمدهای کشور و تخصیص اعتبارات به وزارت آموزش و پرورش، در فروردین ماه حق التدریس ها پرداخت شد.

وی در ادامه گفت: در اردیبهشت ماه به علت پرداخت یارانه ها، نقدینگی به حدی نبود که حق التدریس معلمان واریز شود.

نوری تاکید کرد: بخشی از حق التدریس بهمن و اسفند ۱۴۰۰ همکاران عزیز ما باقی مانده بود که دیروز به حساب استانها واریز شد.

وزیر آموزش وپرورش خاطر نشان کرد: طبق وعده ای که داده شد و تلاش هایی که ما در وزارت انجام داده ایم در این ماه حق التدریس اردیبهشت و بخشی از خرداد پرداخت می شود.

نوری در پاسخ به این سوال که حق التدریس معلمان استانی به طور کامل پرداخت شده است؟ تصریح کرد: حق التدریس قبل از عید یعنی سال ۱۴۰۰ به حساب استان واریز شده و استان هم به حساب همکاران واریز می کنند.

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به این سوال که این واریزی چه مدت زمانی به طول می انجامد که به دست معلمان برسد؟ عنوان کرد: به زودی پرداخت می شود، ظرف یک هفته انجام خواهد شد و مبلغ اردیبهشت امسال تا آخر ماه(تیرماه) پرداخت می‌شود، امروز آقای میرکاظمی مطرح کردند که این اسناد را بیاورید تا ان شاالله پرداخت شوند.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که یعنی تا پایان این ماه تمام حق التدریس ها پرداخت خواهد شد افزود: اینگونه قول دادند اگر با کمبود نقدینگی مواجه نشویم.

زمان واریز افزایش حقوق معلمان مشخص شد

خبر ۱۲ تیرماه ۱۴۰۱

رئیس کمیسیون آموزش مجلس جزئیاتی از ابلاغ این آیین‌نامه به تجارت‌نیوز داد. منادی سفیدان می‌گوید: «آموزش‌وپرورش ممیزهای کشوری، استانی، شهرستانی و… را مشخص کرده است. از همه معلمان هم خواستند مدارک خود را بارگذاری کنند. حالا بر اساس این آیین‌نامه که ابلاغ شد، رتبه معلمان تعیین و اعلام می‌شود.»

او درباره زمان دقیق پرداخت افزایش حقوق به معلمان می‌گوید: «هر روزی که معلمان در آموزش‌وپرورش رتبه خود را گرفتند و این رتبه روی حکم ثبت شود. همان حکم زمان واریز را مشخص و ابلاغ می‌کند.»

منادی سفیدان ادامه می‌دهد: «بعد از تعیین رتبه، از شهریور ۱۴۰۰ تا پایان سال و سه ماه ابتدایی سال جاری، افزایش حقوق برای معلمان محاسبه و به آنها پرداخت می‌شود.»

در همین زمینه وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: ما دو نوع معلم در سراسر کشور داریم که یک نوع معلمانی هستند که از ما حقوق دریافت می کنند و نوع دیگر معلمانی هستند که علاوه بر حقوق خود، بابت کار اضافه ای که انجام می دهند، اضافه کار دریافت می کنند.

وی تأکید کرد: حقوق هیچ معلمی در سراسر کشور با تأخیر پرداخت نمی شود و همه معلمان آموزش و پرورش حقوقشان را سرموعد دریافت می کنند و آن میزانی که با تأخیر مواجه می شود، اضافه کار معلمان است.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: متأسفانه در کشور محدودیت منابع وجود دارد و سازمان برنامه و بودجه پرداخت اضافه کار این افراد را موکول به پرداخت حقوق کارکنان رسمی کرده است و البته به ما وعده داده اند که نسبت به پرداخت این مطالبات اقدام می کنند و ما هم پیگیر هستیم.

وی تصریح کرد: ۹۵ درصد از پولی که هر ماه بابت حقوق معلمان پرداخت می کنیم، بدون یک روز تأخیر است و ۵ درصد از میزان حقوق که با تأخیر پرداخت می شود، بابت اضافه کار آنان است که تلاش می کنیم این مشکل را هم برطرف کنیم.

پرداخت حقوق فرهنگیان خرداد ۱۴۰۱

واریز حقوق خرداد ماه شاغلین رسمی و پیمانی به صورت نظام هماهنگ (پایا) از غروب سه شنبه ۳۱/ ۳/ ۱۴۰۱ در سطح کشور آغاز و تا پایان روز چهارشنبه به حساب همکاران در تمامی استان ها واریز شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 6 )
  1. . می گوید

    دلیل نمیشه چون رتبه بندی اجرا شد حقوق حق التدریسی هارو ندن.مظلوم ترین قشر حق التدریسی ها هستن

    1. تینا می گوید

      گل گفتی

  2. الیرزا می گوید

    دوستان خبردارین بی عرضه شده ایم اول خودم میگم .
    هیچ بخاری ازماساطع نمیشه اگر چندماه حقوق نگیریم حرفی نمیزنیم .به قول معروف تابچه نگرید مادرشیربهش نمیده .
    کسانی که درشهرهای بزرگ هستند یک دادی فریادی بزنند .
    صدای مابه گوش کسی نمیرسه حق گرفتنیست نه دادنی
    به امیدبرقراری عدالت ومساوات برروی زمین.

  3. ح می گوید

    بازنشستگان مهر۴۰۰ به بعد که رتبه بندی شاملشون میشه هیچگونه اطلاعی از صدور حکمشون ندارند لطفا درسایت رتبه بندی یک بندی جهت اطلاع آنها اضافه کنید

  4. محمد اصغری می گوید

    الن دوم آذر ماه است ولی حقوق نریختن؟
    بی عدالتی بزرگ تر از این

  5. محمدی می گوید

    آخه من نمیدونم چرا به فکر مردم نیستن هر دفعه یه دلیلی برای تاخیرشون دارن بابا ما چ گناهی کردیم ودوم آذر شده حقوق معلمانو ندادند بخاطر دوتومن اضافه کردن من کاری با سابقه معلمان ندارم ب نظرم فرهنگیان باید حقوقشون ۲۰ تومان درماه میشد تا حداقل با آرامش و بدون دغدغه اجاره وکرایه ماشین ونون شبشون نسل آینده و آموزش بدن معلم ک نباید دغدغه این چیزا رو داشته باشه توروخدا توقعتونو از این ۶ تومن ک بشه ده تومن بردارید حق معلم این نیست با این زحمت بره دنبال شغل دوم برای بچه های خودش نتونه امکانات فراهم کنه آخه تو همه جا دنیا برید ببینید ارزش وحقوق معلم کجاست و چقدره تو کشور ماهم ببینید من متاسفم برای هممون…