بازیگران فیلم ساعت به وقت صفر +عکس

0

بازیگران فیلم ساعت به وقت صفر ، اسامی بازیگران فیلم سینمایی ساعت به وقت صفر ، نام بازیگران فیلم سینمایی ساعت به وقت صفر

تله فیلم «ساعت به وقت صفر» به تهیه کنندگی اکبر تحویلیان و کارگردانی احمد معظمی در سال ۱۳۹۰ ساخته شده است.

موضوع فیلم سینمایی ساعت به وقت صفر

این فیلم روایتگر یک افسر بازنشسته آگاهی بوده که با خانواده خود قصد سفر دارد و در این مسیر با گروهی مواجه می‌شود که قصد انفجار پالایشگاه نفت را دارند…

یک افسر بازنشسته آگاهی به نام عماد ،قصد دارد با دختر، داماد و همسر جدیدش به کیش سفر کند. یکی از قاچاقچیان قدیمی به او زنگ می‌زند و سرنخ جدیدی از پرونده‌ای به او می‌دهد که در جریان آن، همسر سابق عماد کشته شده است. عماد خود را به محل می‌رساند اما قاچاقچیان دیگری جلال را می‌کشند و عماد تازه متوجه می‌شود آن قاچاقچیان قصد انفجار پالایشگاه نفت برای…

معرفی فیلم و سریال فیلم ساعت به وقت صفر

بازیگران فیلم ساعت به وقت صفر

سعید راد، کوروش سلیمانی، مینا وحید،‌ علی رام نورایی،‌ رضا آمادی و ابوالفضل همراه از جمله بازیگران اصلی این فیلم تلویزیونی هستند.

سعید راد در فیلم سینمایی ساعت به وقت صفر

سعید راد در اولین حضورش در یک فیلم تلویزیونی، مقابل دوربین فیلم «ساعت به وقت صفر» رفته است.

این بازیگر گفت: وقتی سناریوی این کار را خواندم، این که در تلویزیون چنین موضوعی ساخته می‌شود، برایم بسیار ارزشمند بود. راد تاکید کرد: تا به حال سمت تله‌فیلم و سریال نرفته بودم و تنها در قسمت‌هایی از سریال «در چشم باد» که کار پرقدرتی بود،‌ حاضر شده بودم اما سناریو «ساعت به وقت صفر» من را ترغیب کرد در آن حضور پیدا کنم. وی افزود:‌ سه ماه بر سر انتخاب بازیگران این فیلم صحبت کردیم و تغییرات خوبی داده شد .

معرفی فیلم و سریال فیلم ساعت به وقت صفر

سعید راد درباره نقشش در این فیلم گفت: نقش یک پلیس تخصصی ضدخرابکاری را بازی می‌کنم و در این شرایط سنی این نقش ویژگی‌هایی دارد که به فرم نزدیک‌تر است. وی با اظهار رضایت از حضور در این تله‌فیلم خاطرنشان کرد: کارگردان این فیلم احمد معظمی، فیلمساز جوانی است که دکوپاژ را بسیار خوب بلد است و برای کار تلویزیونی دکوپاژی سینمایی بسته است؛ ضمن اینکه اکبر تحویلیان هم به عنوان تهیه‌کننده نقش موثری در کیفیت کار دارد. تله‌فیلم «ساعت به وقت صفر» که برای شبکه اول سیما ساخته می‌شود این روزها تصویربرداری‌اش در پالایشگاه تهران ادامه دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ