بازی تراکتور و آلومینیوم اراک ساعت چند است

0

بازی تراکتور و آلومینیوم اراک زنده ، بازی تراکتور و آلومینیوم اراک امروز ، ساعت بازی تراکتور و آلومینیوم اراک ، تاریخ بازی تراکتور و آلومینیوم اراک ، زمان بازی تراکتور آلومینیوم اراک ، بازی آلومینیوم اراک و تراکتور تبریز ، tractor vs aluminium arak

زمان بازی تراکتور و آلومینیوم اراک

تیم‌های تراکتور تبریز و آلومینیوم اراک فردا در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر در اراک به مصاف هم می‌روند.

تراکتور که فصل جاری لیگ برتر را با ناکامی شروع کرده و علی رغم ارائه بازی خوب اما نتوانسته به دلخواه خود برسد، در حسرت برد مانده‌ است.

با این اوصاف شاگردان بردیف با ۲ تساوی و ۲ شکست از چهار بازی گذشته در قعر جدول و تنها با تفاضل گل بهتر در رده پانزدهم قرار دارند. جایگاهی که شایسته این تیم باتجربه خطه آذربایجان نیست.

پرشورهای تراکتور که از فصل گذشته با چنین شرایطی آشنا هستند و از دیدن تیم خود در رده‌های پایین جدول خسته شده‌اند، در بازی آخر خانگی تراکتور نیز ورزشگاه را در سکوت ترک کردند تا اعتراض خود به تیمشان را ابراز کردند. البته تی تی‌ها می‌دانند که تراکتور به زمان نیاز دارد و برای روشن شدن موتور این تیم ابتدا باید بردیف با لیگ برتر ایران اخت یابد.

البته با اضافه شدن کاوه رضایی، بازیکن معروف و جنجالی فصل جدید به ترکیب تراکتور و احتمال پیوستن بازیکن خارجی دیگر، زمزمه‌های تقویت تیم برای شروع مجدد پرقدرت به گوش می‌رسد.

از سویی تیم آلومینیوم اراک که با هدایت مهدی رحمتی جوان در فصل جاری به یک برد، یک مساوی و تحمل ۲ باخت در جایگاه دوازدهم جدول قرار دارد، برای گریز از سقوط به رده‌های پایین نیازمند برد است.

شاگردان رحمتی که در فصل گذشته نشان دادند حریفی قدر برای تراکتور هستند و در هر دو بازی رو در روی خود به پیروزی رسیدند، قطعا برای برد به مصاف تراکتور خواهند آمد اما موضوعی جالب که در این میان مطرح است، طلسم شکست تیم اراکی در بازی‌های خانگی فصل جاری است.

آلومینیوم هر دو باخت فصل جاری لیگ برتر را در اراک و ورزشگاه خانگی خود متحمل شده و باید دید که آیا می‌تواند این طلسم را مقابل تراکتور بشکند یا این‌که تیم تبریزی به نخستین برد خود در لیگ برتر خواهد رسید.

تراکتور در چهار هفته گذشته مقابل گلگهر و فولاد باخته و با هوادار و ذوب آهن مساوی کرده است، آلومینیوم نیز مقابل هوادار و پرسپولیس مغلوب شده و با برد صنعت نفت به تساوی با مس رفسنجان رضایت داده است.

گفتنی است که در پنج تقابل گذشته این دو تیم، آلومینیوم ۴ برد و تراکتور تنها ۱ برد داشته است.

ساعت بازی تراکتورسازی زمان بازی آلومینیوم اراک بازی بعدی آلومینیوم اراک

پخش زنده بازی تراکتور و آلومینیوم اراک مستقیم

بازی این دو تیم در هفته پنجم فصل جاری لیگ برتر نیز روز دوشنبه، ۱۴ شهریورماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۹ در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک مقابل تماشاگران آغاز می‌شود.

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ