از کجا سیم کارت عراقی بخریم (زین و آسیاسل و کورک)

0

از کجا سیم کارت عراقی بخریم ، چگونه سیم کارت عراقی از کجا بخریم

چگونه و از کجا سیم کارت عراقی بخریم

قیمت سیم کارت آسیاسل عراق ، سیم کارت زین و سیم کارت کورک تلکام بین ۱۰ تا ۲۰ هزار تومان است و تنها یک ماه قابل استفاده هستند. همچنین میزان شارژ اولیه آنها هم کمی با هم تفاوت دارد. در ادامه به معرفی تعدادی از سیم کارت های عراقی خواهیم پرداخت .

سیم کارت عراقی (زین و آسیاسل) با قیمت ۵ دینار در موبایل فروشی های کربلا و‌ نجف به فروش مرسد و هرگز از دستفروش ها سیمکارت خریداری نکنید.

می توانید از نمایندگی های رسمی شرکت زین و آسیاسل در شهر نجف و کربلا سیمکارت رایگان دریافت کنید.

هردو شرکت خدمات مساوی و برابر دارند اما آنتن دهی زین و پشتیبانی زین با توجه به تست در موارد مشابه عملکرد بهتری نسبت به آسیاسل دارد.

قیمت سیم کارت عراقی سیم کارت عراق خرید سیم کارت عراقی اینترنت سیم کارت عراقی

 معرفی  و مقایسه سیم کارت های عراقی
نام سیمکارت نحوه شارژ کردن باقیمانده شارژ لیست بسته های اینترنتی هزینه تماس با ایران (برحسب دقیقه) هزینه پیام کوتاه مرکز تماس
آسیا سل *۱۳۳*کد شارژ# *۱۳۳# *۲۹۹# ۲۸۰دینار ۱۵۰دینار ۳۳۳
زین *۱۰۱*کد شارژ# *۱۰۰# *۳۲۱# ۲۷۰دینار ۱۵۰دینار ۱۰۷
کورک تلکام *۲۲۱*کد شارژ# *۲۱۱# *۲۵۰# ۲۶۰دینار ۱۵۰دینار ۴۱۱

خرید سیم کارت های عراق و شیوه استفاده از آنها

یکی از مشکلات زائرین ایرانی در عراق نحوه برقراری ارتباط با خانواده و آشنایان می باشد زیرا بستر های مخابراتی عراق بسیار ضعیف بوده و در روزهایی مانند اربعین و عاشورا و مراسماتی که منجر به ازدحام جمعیت می گردد و علاوه بر اینکه امکان استفاده از از سیم کارت های داخلی کشور ایران و سرویس رومینگ وجود ندارد تماس با زائرین نیز هم از کشور ایران بسیار مشکل می باشد. بنابراین به زائرین عزیز پیشنهاد می گردد که از سیم کارت زائر کشور عراق استفاده کنند تا بتوانند علاوه بر تماس تلفنی از طریق اینترنت نیز با اعضای خانواده و دوستان خود نیز ارتباط برقرار کنند.

اعتبار این سیم کارت ها تنها یک ماه است و با هزینه ای بین ۱۵۰۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰۰ ریال بسیار مقرون به صرفه می باشد. همچنین مزیت دیگر استفاده از سیم کارت های عراقی علاوه بر پایین تر بودن هزینه مصرف دیتا، کاهش هزینه مکالمه میان زائران ایرانی در کشور عراق نیز می باشد.

سیم کارت های کشور عراق توسط سه اپراتور آسیاسل، زین، کورک تلکام ارائه می گردد که تفاوت آنها در هزینه تهیه و میزان شارژ اولیه آنها می باشد.در ادامه به توضیحات مختصری در مورد سیم کارت های معرفی شده می پردازیم.شما عزیزی که به دنبال کسب اطلاعات در این مورد هستند می توانند با مطالعه مقاله ما پاسخ سوالات خود را دریافت کنند .

نکاتی در مورد سیم کارت آسیا سل

در صورتی که همسفران شما نیز از سیم کارت های آسیاسل استفاده می کنند می توانید با ارسال عدد ۲ به شماره ۲۹۳ و پرداخت ۵۰۰۰ دینار از شارژ خود هزینه مکالمه درون شبکه خود را به نصف کاهش دهید.

  • طریقه شارژ کردن: #رمز شارژ*۱۳۳*
  • لیست بسته های اینترنتی : #۲۹۹*
  • هزینه تماس درون شبکه آسیاسل هر ثانیه ۳ دینار می باشد.
  • هزینه تماس از آسیاسل به سایر اپراتورهای عراق هر ثانیه ۵ دینار می باشد.
  • هزینه تماس با ایران ۲۸۰ دینار در دقیقه و هزینه هر پیامک ۱۵۰ دینار می باشد.
  • جهت دریافت تنظیمات اینترنت سیم کارت آسیاسل یک پیامک خالی به ۱۹۶۰ ارسال نمایید.
  • مرکز تماس آسیاسل : ۳۳۳

 

نکاتی در مورد سیم کارت زین

در صورتی که همسفران شما نیز از سیم کارت های زین استفاده می کنند می توانید با ارسال عدد ۲ به شماره ۲۰۳۴ و پرداخت ۵۰۰۰ دینار از شارژ خود هزینه مکالمه درون شبکه خود را به نصف کاهش دهید.

  • طریقه شارژ کردن: #رمز شارژ*۱۰۱*
  • باقی مانده شارژ : #۱۰۰*
  • لیست بسته های اینترنتی : #۳۲۱*
  • هزینه تماس با ایران ۲۷۰ دینار در دقیقه و هزینه هر پیامک ۱۵۰ دینار می باشد.
  • مرکز تماس زین : ۱۰۷

نکات مهم در استفاده از سیم کارت های عراق

شماره تماس خود را در اختیار اعضای خانواده خود در ایران قرار دهید تا در صورت نیاز با شما تماس گیرند. و همچنین هزینه مکالمه از کشور عراق به ایران بصورت دقیقه ای محاسبه می گردد . در واقع هزینه مکالمه از ۱ تا ۶۰ ثانیه برابر با یک دقیقه و حتی ۶۱ ثانیه نیز دو دقیقه محاسبه می گردد.

نحوه خرید و قیمت سیم کارت در عراق

در خصوص نحوه خرید سیم کارت در عراق باید بدانید که در ایام عادی سال شما می توانید با مراجعه به مراکز عرضه سیم کارت که به تعداد کافی در کربلا و نجف وجود دارد اقدام به تهیه سیم کارت فرمایید ولی در ایام اربعین که ازدحام جمعیت زیاد است ممکن است داخل شهر نتوانید به راحتی سیم کارت عراقی بخرید پس بهتر است لب مرز  یا در یکی از شهر های کوت و بدره اقدام به خرید سیم کارت عراقی نمایید. اما در نظر داشته باشید در ایام اربعین ترافیک تماس ها بسیار زیاد است و سرویس دهی رومینگ دچار اختلال می گردد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ