طرح جدید فروش فوری محصولات ایران خودرو – آذر ۱۴۰۱

0

طرح جدید فروش فوری محصولات ایران خودرو – آذر ۱۴۰۱

دور جدید فروش فوق العاده محصولات شرکت ایران خودرو از فردا پنجشنبه ۳ آذرماه ۱۴۰۱ آغاز خواهد شد.

تمام محدودیت های قبل (قرعه کشی) در این بخشنامه فعال است.

همزمان با این طرح، دهمین فروش فوق‌العاده ویژه حمایت از مادران و جوانی جمعیت و همچنین پنجمین طرح جایگزینی خودروهای فرسوده اجرا می‌شود.

در این مرحله از فروش فوق‌العاده محصولات ایران‌خودرو، در هر سه قالب (عادی، جوانی جمعیت و جایگزینی خودروهای فرسوده) دو محصول سورن‌پلاس دوگانه‌سوز و پژو پارس سفارشی ELX با موتور XU۷p را عرضه کرده است.

همچنین در این مرحله از ‌فروش فوری محصولات ایران‌خودرو، سه محصول سورن‌پلاس دوگانه‌سوز، پژو پارس سفارشی ELX با موتور XU۷p  و همچنین وانت آریسان ٢ دوگانه‌سوز (برای بار دوم وانت آریسان ٢ عرضه می‌شود)، را عرضه کرده است.

قیمت خودروها قطعی است و موعد تحویل خودروها در مورد طرح فروش فوق‌العاده، ٩٠ روزه و در مورد طرح فروش فوری ٣٠ روزه از زمان واریز وجه توسط منتخبان خواهد بود.

فروش فوق العاده ایران خودرو فروش فوری ایران خودرو

فرصت ثبت‌نام از امروز (پنجشنبه ۳ آذر ماه) آغاز شده و متقاضیان چهار روز ( تا پایان روز یکشنبه ۶ آذر ماه) فرصت خواهند داشت با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت‌نام اولیه اقدام کنند.

مراسم قرعه‌کشی پس از پایان مهلت ثبت‌نام، در حضور نمایندگان نهادهای نظارتی در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو برگزار خواهد شد و مراسم از طریق سایت ایران‌خودرو به نشانی ikco.ir و همچنین صفحه این شرکت در آپارات به نشانی ikco_ir به صورت زنده پخش می‌شود.

فهرست منتخبین قرعه‌کشی، حداکثر سه روز پس از پایان مهلت ثبت‌نام از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامک اعلام خواهد شد و منتخبان ظرف مدت سه روز، فرصت خواهند داشت، وجه تمام خودرو در طرح‌ فروش فوق‌العاده و مبلغ علی‌الحساب در طرح پیش‌فروش یکساله را از طریق همان سایت فروش اینترنتی محصولات واریز کنند؛ در صورت عدم واریز مبالغ، ثبت‌نام متقاضی کان‌لم‌یکن تلقی می‌شود.

خودرو رنگ قیمت (ریال) بهای اشتراک طلایی تک ستاره (اختیاری) موعد تحویل
سورن پلاس دوگانه سوز سفید مشکی خاکستری متال – آبی کبود ۲.۸۱۱.۸۹۴.۰۰۰ ۳۸.۹۰۰.۰۰۰ ۹۰ روزه
پژو پارس سال سفارشی با موتور XU۷P سفید مشکی خاکستری ۲.۰۹۱.۲۵۸.۰۰۰ ۲۴.۰۰۰.۰۰۰
پژو پارس سال سفارشی با موتور XU۷P سفید مشکی خاکستری ۲.۰۹۱.۲۵۸.۰۰۰ ۲۴.۰۰۰.۰۰۰ ۳۰ روزه
سورن پلاس دوگانه سوز سفید ۲.۸۱۱.۸۹۴.۰۰۰ ۳۸.۹۰۰.۰۰۰
وانت آریسان ۲ دوگانه سوز نقره‌ای-خاکستری متالیک- مشکی متالیک ۲.۸۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ۲۸.۹۰۰.۰۰۰
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ