مدارس تا کی تعطیل است (تا آخر هفته تعطیل است؟)

1

مدارس تا آخر هفته تعطیل است ، مدارس تا کی تعطیل است ، مدارس تا اخر هفته تعطیل است ، مدارس تا پایان هفته تعطیل است ، مدارس تا چه زمانی تعطیل است ، ایا تا اخر هفته مدارس تهران تعطیل است ، آیا تا اخر هفته مدارس تهران تعطیل است ، آیا مدارس تهران تا آخر هفته تعطیل است

آیا مدارس تا آخر هفته تعطیل است

مدارس ابتدایی قم فردا دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ غیر حضوری شد

مدیرکل مدیریت بحران قم: به دلیل انباشت آلاینده‌های هوا مدارس ابتدایی قم فردا دوشنبه ۱۲ دی ماه تعطیل و به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.

مدارس و دانشگاه‌های اصفهان غیرحضوری شد

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان: دانشگاه‌ها و مدارس همه مقاطع تحصیلی مناطق شش گانه آموزش و پرورش شهرستان اصفهان، فلاورجان، خمینی شهر، برخوار، مبارکه، شاهین شهر، نجف آباد، زرین شهر، فولادشهر، سجزی، کاشان و آران و بیدگل در روزهای ۱۲ و ۱۳ دی ماه ۱۴۰۱ غیرحضوری اعلام شد.

ایا تا اخر هفته مدارس تهران تعطیل است

مدارس تهران دو روز تعطیل شد

آموزش و پرورش شهر تهران: در پی آلودگی شدیدهوای پایتخت آموزش در همه مدارس شهر تهران در روز یکشنبه ۱۱ و دوشنبه ۱۲ دیماه ۱۴۰۱ به صورت مجازی برگزار می‌شود

امتحانات یکشنبه و دوشنبه تمامی مقاطع تحصیلی جز نهایی به آخرین امتحان موکول شد

دانشگاه‌ها و تمام مقاطع تحصیلی استان‌ تهران روزهای یکشنبه و دوشنبه غیرحضوری شدند

 

احتمال تمدید محدودیت های تعطیلی برای تهران و البرز تا روز ۴ شنبه

مدارس استان تهران دوشنبه و سه شنبه مجازی شد

معاون استاندار تهران گفت: مدارس استان تهران دوشنبه و سه شنبه مجازی شد.

عابد ملکی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: دوشنبه و سه شنبه ۲۱ و ۲۲ آذرماه ۱۴۰۱ تمامی مدارس شهرستان‌های استان‌های تهران و البرز به جز پردیس، دماوند و فیروزکوه غیر حضوری شد.

وی افزود: این تعطیلی برای تمامی مدارس ابتدایی و متوسطه است و در مقاطع پیش دبستانی و مهد کودک‌ها نیز شاهد تعطیلی هستیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: فعالیت‌های ورزشی نیز برای فردا و پس فردا ممنوع خواهد بود و از شهروندان درخواست می‌کنیم از ترددهای غیر ضرور خودداری کرده و در صورت لزوم حتماً از ماسک مناسب N۹۵ استفاده کنند.

وی از توقف فروش طرح ترافیک در روزهای دوشنبه و سه شنبه خبر داد و گفت: فعالیت کارخانه‌های شن و ماسه نیز تا روز چهارشنبه متوقف می‌شود.

ملکی از رؤسای ادارات با تقاضای مرخصی مادران دانش‌آموزان موافقت کنند.

آزمون‌های شبه نهایی پایه دوازدهم برگزار نمی‌شود

در پی آلودگی شدید هوای پایتخت؛ آموزش تمامی مقاطع تحصیلی شهر تهران در روز دوشنبه و سه شنبه ۲۱ و ۲۲ آذر به صورت مجازی برگزار می‌شود.

آموزش و پرورش شهر تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: آزمون‌های شبه نهایی پایه دوازدهم در روزهای ۲۱ و ۲۲ آذر برگزار نمی‌شود و تاریخ این امتحانات متعاقباً اعلام می‌شود.

با توجه به استمرار آلودگی هوا در کلانشهر تهران و در راستای مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوای استانداری تهران، در پی آلودگی شدید هوای پایتخت؛ آموزش تمامی مقاطع تحصیلی شهر تهران در روز دوشنبه و سه شنبه ۲۱ و ۲۲ آذر به صورت مجازی برگزار می‌شود.

گفتنی است، عوامل اجرایی (مدیر. معاونان) در مدرسه حضور دارند و معلمان از منزل می‌توانند در فضای مجازی تدریس کنند. همچنین کودکستان‌ها و پیش دبستانی‌ها تعطیل می‌باشند.

شایان ذکر است، آزمون‌های شبه نهایی پایه دوازدهم در روزهای تعطیلی آموزش‌های حضوری، برگزار نمی‌شود و تاریخ اجرای این آزمون‌ها متعاقباً اعلام خواهد شد.

بدیهی است امتحانات در ایام حضوری مدارس متوسطه، طبق برنامه از قبل اعلام شده برگزار خواهد شد.

فردا تعطیل است یا نه تعطیلی مدارس فردا تعطیلی مدارس تهران

مدارس تبریز در روز دوشنبه غیرحضوری شد

بر اساس اعلام اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در پی تداوم آلودگی هوا و بر اساس تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوا مدارس شهری و روستایی نواحی پنجگانه تبریز، خسروشاه و ایلخچی و شهر جدید سهند در تمامی مقاطع تحصیلی در شیفت‌های صبح و بعد از ظهر دوشنبه (۲۱ آذر ۱۴۰۱) غیرحضوری بوده و فرآیند آموزش در بستر شاد خواهد بود.

تعطیلی مدارس در برخی از مناطق کرمان در پی بارش برف

رئیس اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش کرمان از تعطیلی برخی از مدارس استان کرمان به دلیل بارش برف خبر داد.

مهران باهری بیان کرد: بارش برف و باران از شب گذشته در کرمان آغاز شده است و به دلیل لغزندگی، سردی هوا و آب گرفتگی معابر مدارس دوره پیش دبستانی و ابتدایی شهر سرچشمه در شهرستان رفسنجان و مدارس دوره پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه اول در شهرستان بردسیر امروز یکشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۱ تعطیل است و آموزش از طریق مجازی دنبال می‌شود.

وی از دانش آموزان سایر مدارس استان نیز خواست با توجه به بارندگی‌های اخیر احتیاط لازم را انجام دهند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. آرمان می گوید

    چه عالی ما که دیروز رفتیم دماوند