تعطیلی ادارات دولتی فردا (آذر ۱۴۰۱)

1

تعطیلی ادارات آذر ۱۴۰۱ ، تعطیلی ادارات دولتی ، تعطیلی ادارات تهران دوشنبه ، تعطیلی ادارات فردا سه شنبه ، تعطیلی ادارات چهارشنبه ، تعطیلی ادارات فردا و پسفردا

وضعیت تعطیلی ادارات دولتی آذر ۱۴۰۱

مدارس و دانشگاه‌های تهران و البرز غیرحضوری شد

تمام مقاطع تحصیلی و دانشگاه‌ها در استان‌های تهران و البرز در روزهای چهارشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۱ و پنجشنبه شد.

درباره تعطیلی ادارات هنوز تصمیم‌گیری نشده است.

وضعیت تعطیلی سه شنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۱

روابط عمومی استانداری تهران در خصوص وضعیت تعطیلی ادارات فردا گفت: با توجه به وضعیت شاخص آلودگی هوای تهران که اکنون در شرایط ناسالم برای گروههای حساس (۱۴۵) قرار دارد، در پایان جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا که امروز برگزار شد با توجه به میزان آلودگی هوا تا این لحظه تصمیمی در خصوص تعطیلی ادارات استان تهران گرفته نشده است.

شایان ذکر است در پایان جلسه امروز با توجه به ادامه آلودگی هوای تهران تمامی مدارس تهران روزهای دوشنبه و سه شنبه ۲۱ و ۲۲ آذر نیز تعطیل اعلام شد.

فردا سه شنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۱ آلوده‌ترین روز تهران خواهد بود

ضیائیان، کارشناس هواشناسی:

فردا یکی از آلوده‌ترین روزها خواهد بود.

از اواسط هفته آینده هم دوباره هوا آلوده می‌شود.

طبق مقررات و ضوابط، در زمان غیر حضوری بودن فعالیت آموزشی، مدارس جهت پاسخگویی به ارباب رجوع و پشتیبانی آموزش غیر حضوری تعطیل نخواهد بود و حضور عوامل اجرایی الزامی است.

فردا تعطیل است یا نه تعطیلی ادارات فردا اخبار ادارات دولتی آخرین وضعیت تعطیلی ادارات تهران

آیا فردا دانشگاه‌ها و ادارات به‌دلیل آلودگی هوا تعطیل می‌شوند

با رسیدن شاخص کیفیت هوای تهران در روز جمعه هفته جاری به بیش از ۱۵۰ و بر اساس مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوا، روز شنبه و امروز یکشنبه در تمام شهرستان‌های استان تهران و البرز به جز دماوند و فیروزکوه، مهدهای کودک و پیش‌دبستانی‌ها تعطیل و تمام مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه غیرحضوری و به‌صورت مجازی دایر شد.

اما شاخص آلودگی هوای تهران در روز جاری عدد ۱۳۰ را نشان می‌دهد که گویای شرایط “ناسالم برای گروه‌های حساس” است.

از سویی با توجه به ادامه شرایط پایداری هوا و بر اساس پیش‌بینی‌های هواشناسی مبنی بر اینکه برای فردا تا روز چهارشنبه هفته جاری شاهد بارش خاصی در تهران نخواهیم بود، تشدید وضعیت آلودگی هوای پایتخت دور از ذهن نخواهد بود.

بر همین اساس به احتمال زیاد تا عصر امروز، کارگروه اضطرار آلودگی هوا برای تصمیم‌گیری درباره تعطیلی روز دوشنبه ۲۱ آذر ماه مدارس، دانشگاه‌ها و بخش‌های دولتی و غیردولتی تشکیل می‌شود.

در صورت تشدید شاخص کیفیت هوای تهران و عبور این شاخص از ۱۹۰ علاوه بر تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها ممکن است که این کمیته، تعطیلی بخش‌های دولتی، ادارات و برخی از بخش‌های خصوص را نیز اعلام کند.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. اراکی می گوید

    تا چه قدر باید مازوت بخوریم
    تو اراک آجرپزی ها مازوت میسوزونن نیروگاه مازوت میسوزونه فکر کنم آلومینیوم هم مازوت میسوزونه