آیا یکشنبه ۹ بهمن تعطیل است یا نه (مدارس و ادارات)

1

یکشنبه ۹ بهمن تعطیل است یا نه ، یکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ تعطیل است ، ایا یکشنبه ۹ بهمن تعطیل است تهران ، ایا یکشنبه ۹ بهمن تعطیل است اصفهان ، ایا یکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ تعطیل است تهران ، آیا یکشنبه تعطیل رسمی است ، آیا فردا تعطیل است تهران یکشنبه ، ایا ۹ بهمن ۱۴۰۱ مدارس تهران تعطیل است ، آیا فردا یکشنبه مدارس تعطیل است

فردا یکشنبه ۹ بهمن تعطیل است یا نه

با توجه به آلودگی هوا در کلانشهرها و بارش برف، پیش بینی می شود مدارس در روز یکشنبه ۹ بهمن ماه هم مجدد به دلیل آلودگی هوا تعطیل اعلام شود.

در صورتیکه مدارس هر استانی تعطیل اعلام شود در این بسته خبری اطلاع رسانی خواهد شد.

فردا تعطیل است یا نه آیا فردا مدارس تعطیل است

با تداوم آلودگی هوای پایتخت و با توجه به شرایط، این امکان وجود دارد که عصر امروز جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا تشیکل و در ارتباط با تعطیلی مدارس تصمیم‌گیری شود.

باتوجه شرایط هوای تهران و افزایش آلایندگی و عدم تاثیر بارش برف و باران در روز گذشته بر روی کیفیت هوای پایتخت، این امکان وجود دارد که عصر امروز جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای تشکیل و در خصوص تعطیلی مدارس و حتی دانشگاه‌ها برای فردا تصمیم گیری کنند.

وضعیت آلودگی هوا شهرها فردا

هوای تهران همچنان ناسالم برای گروه‌های حساس!

️شاخص آلودگی هوای پایتخت روی عدد ۱۴۶ یعنی بازه ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد و طی ۲۴ ساعت گذشته نیز این شاخص روی عدد ۱۴۳ یعنی بازه ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشته است.

هشدار سطح زرد هواشناسی البرز

مدیرکل هواشناسی البرز : سامانه سرد جوی با بارش برف و باران از روز یکشنبه هفته آینده در این استان فعال می شود.

تحلیل آخرین الگوهای پیشیابی حاکی از گذر متناوب امواج ناپایدار از یکشنبه تا چهارشنبه هفته آینده از منطقه البرز مرکزی است.

آیا یکشنبه ۹ بهمن مدارس تعطیل است؟

باید منتظر ماند تا اطلاعیه رسمی بر مبنی تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوا و آموزش و پرورش و استانداری ها صادر بشود.

تعطیلی‌مدارس استان های تهران، البرز، اصفهان، تبریز، ارومیه و سایر شهرهای ایران به خاطر آلودگی هوا و یا بارش سنگین برف و یا برودت سرمای یخبندان از کمیته اضطرار آلودگی هوا و از طرف آموزش و پرورش و از استانداری ها صادر می شود.

تعطیلی احتمالی یکشنبه ۹ بهمن به خاطر آلودگی هوا

خانواده ها پس از شنیدن تعطیلی یک هفته ای قبل و تعطیلی روز شنبه اول بهمن به خاطر آلودگی هوا یا بارش سنگین برف و یا برودت سرمای یخبندان حالا منتظر هستند تا ببینید آیا احتمال دارد که روز یکشنبه ۹ بهمن به خاطر آلودگی هوا مدارس و دانشگاه ها تعطیل بشوند یا خیر؟

هر لحظه که مدارس در روز یکشنبه ۹ بهمن به طور رسمی تعطیل شد ما هم همین جا اطلاعیه ها رو به روزرسانی خواهیم کرد

کدام مدارس فردا یکشنبه ۹ بهمن تعطیل هستند؟

هر لحظه که اطلاعیه ای درباره تعطیلی مدارس روز یکشنبه به دست ما برسد حتما در این قسمت گذاشته خواهد شد.

اداره‌ها و مدارس استان مرکزی

ساعت آغاز فعالیت اداره‌ها و مدارس استان مرکزی از هشتم بهمن ماه به روال قبل باز خواهد گشت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. /: می گوید

    من نمیفهمم چرا زودتر اعلام نمیکنید بابا کارداریم، درس داریم زودتر اعلام کنید چرا انقدر طولش میدید دارید چه غلطی میکنید این چه سیاستیه؟؟؟!