آیا فردا سه شنبه ۱۲ بهمن تعطیل است

0

آیا فردا سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ تعطیل رسمی است؟

در تقویم بهمن ماه ۱۴۰۰ فردا روز سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ تعطیل رسمی نیست.

آیا فردا مدارس تعطیل است؟ سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰

هنوز خبری درمورد تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ منتشر نشده است. (اگر خبری در مورد تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ منتشر شود در همین قسمت قرار می گیرد)

مدارس ابتدایی استان قم

مدارس ابتدایی استان قم به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا به مدت ۳ روز تعطیل شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان قم اعلام کرد با توجه به اینکه دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی واکسن کرونا را دریافت نکرده‌اند، برای حفظ سلامت دانش‌آموزان مدارس از فردا سه‌شنبه (دوازدهم بهمن‌ماه) به مدت سه روز تعطیل است.

نشست علنی سه‌شنبه و چهارشنبه مجلس لغو شد

سخنگوی هیات رییسه مجلس با اشاره به توصیه ستاد ملی مقابله با کرونا و همچنین ابتلای تعدادی از نمایندگان، از تعطیلی جلسات علنی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه مجلس خبر داد.

سیدنظام الدین موسوی با اشاره به لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و ستاد ملی کرونا و همچنین ابتلای تعدادی از نمایندگان مجلس به کرونا، گفت: پیشتر با تصمیم هیات رییسه مجلس مدت جلسات صحن علنی ۲ ساعت کاهش یافته و بنا بود جلسات فردا و پس فردا تا ساعت ۱۰ و نیم ادامه داشته باشد اما در تصمیم جدید جلسات علنی این روزها لغو شد.

سخنگوی هیات رییسه مجلس با اشاره به لغو جلسات کمیسیون‌های تخصصی مجلس در هفته جاری در پی اوج گیری کرونا و توصیه‌های ستاد ملی مقابله کرونا، اضافه کرد: البته جلسات کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ با رعایت کامل دستور العمل‌های بهداشتی و در فضای صحن علنی برگزار می‌شود.

مدارس شهرهای نارنجی و قرمز خراسان رضوی تعطیل شد

باتوجه به وضعیت پاندمی کرونا و برابر تصمیمات ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا مقرر شد آموزش در مهدکودک ها و تمامی مقاطع ابتدایی( ابتدایی، دوره متوسطه اول و دوم ) در شهرهای با رنگ بندی نارنجی و قرمز که شامل شهرهای مشهد، تربت حیدریه، بینالود، نیشابور، سبزوار، تایباد و بردسکن می شود فعلا به مدت دوهفته (۱۴ روز) برای پیشگیری از همه گیری و انتقال ویروس کرونا مدارس خراسان رضوی غیرحضوری باشد.

تصمیم گیری در خصوص ادامه فعالیت آموزشی بعد از مدت تعیین شده بسته به شرایط بیماری می باشد.

در سایر شهر‌ها (با رنگ بندی کرونایی به غیر از قرمز و نارنجی)، در صورت مشاهده دانش آموز با علائم سندرومیک و یا تست مثبت در یک کلاس درس، همان کلاس به مدت ۱۰ روز آموزش غیر حضوری خواهد داشت.

تعطیلی مدارس سیرجان به دلیل افزایش موارد ابتلا به کرونا

فرماندار سیرجان گفت: با توجه به آمار‌ها و شیوع گسترده کرونا در شهر سیرجان و نجف شهر ، تصمیم به تعطیلی مدارس گرفته شده است.
سهراب بها الدینی گفت: با توجه به افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا و تغییر رنگ‌بندی این شهرستان به نارنجی پر خطر و قرار گرفتن در سطح قرمز، مدرارس سیرجان و نجفشهر در تمامی مقاطع تحصیلی تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

فرماندار سیرجان می گوید به علت افزایش مبتلایان به کرونا از فردا سه شنبه ۱۲ بهمن ماه، تمامی مدارس شهر سیرجان و نجفشهر در تمامی مقاطع تعطیل و آموزش‌ها در بستر مجازی انجام می‌شود.

غیر حضوری شدن مدارس و دانشگاه‌ها به استانداران سپرده شد

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا از تفویض اختیار به روسای ستاد کرونای استانی برای غیر حضوری کردن مدارس خبر داد.
عباس شیراوژن گفت: استانداران و ستادهای استانی مقابله با بیماری کرونا، می توانند بر اساس رنگ‌بندی و شرایط خاص محلی، درباره حضوری یا غیرحضوری بودن مدارس و مراکز آموزش عالی تصمیم گیری کنند.

مدارس ابتدایی استان قزوین، مدارس استان سیستان و  بلوچستان، مدارس شهرستان‌های نطنز، کاشان و آران و بیدگل در استان اصفهان، مدارس اراک، ساوه، محلات و دلیجان در استان مرکزی، مدارس استان یزد به دلیل تغییر رنگ بندی کرونا غیر حضوری شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ