بهترین گوشی سامسونگ سری a کدام است؟

0

گوشی‌هایی که در سری A سامسونگ معرفی می‌شوند، جزو گوشی‌های میان‌رده و اقتصادی هستند و ارزش خرید بالایی نسبت به رقبای هم‌قیمت خود دارند. این کمپانی هر سال گوشی‌های زیادی را در رده قیمتی‌های متفاوتی به بازار ارائه می‌کند که در میان آنها میان‌رده‌های سری A سهم بیشتری را دارند.

اگر قصد خرید یک گوشی اقتصادی را داشته باشید، از آنجایی که تنوع مدل در این سری بسیار زیاد است، ممکن است کمی سردرگم شوید. زیرا نمی‌دانید کدام مدل با توجه به نیازهای شما بهترین انتخاب است و ارزش خرید بیشتری دارد.

به همین جهت ما در این مقاله بهترین‌های سری A سامسونگ را مورد بررسی قرار می‌دهیم. چنانچه قصد خرید یک گوشی هوشمند حرفه‌ای را دارید به خواندن ادامه دهید.

گوشی های سری A سامسونگ

بهترین گوشی سامسونگ سری A

سامسونگ برای اینکه بتواند شانه‌به‌شانه رقبای چینی خود در بازار بتازد، هر روز امکانات و فناوری‌های جدیدی را به اسمارت‌فون‌های خود اضافه می‌کند. گوشی‌های میان‌رده سری A این کمپانی همانند گوشی سامسونگa80  طبق سیاست‌های این شرکت در بازه قیمتی مناسبی قرار دارد. تا کاربران با بودجه‌ و نیازهای متفاوت بتوانند یکی از اسمارت‌فون‌های جذاب را خریداری کنند. در ادامه بهترین‌های سامسونگ در سال ۲۰۲۳ را معرفی می‌کنیم.

گوشی سامسونگ گلکسی A54 5g؛ بهترین میان‌رده سامسونگ

اگر به دنبال خرید یک گوشی میان‌رده با چند قابلیت پیشرفته هستید، گلکسی A54 می‌تواند بهترین انتخاب باشد. سامسونگ برای این گوشی نمایشگر بزرگ ۶.۴ اینچی Super AMOLED را در نظر گرفته است که بسیار زیبا به نظر می‌رسد. نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی این نمایشگر امکان اسکرول ابریشمی را برای شما فراهم می‌کند.

در بخش دوربین‌ها، در این بازه قیمتی نمی‌توانید از سنسورهای به‌کاررفته در این گوشی بهتر پیدا کنید. این دوربین‌ها با تنظیمات پیش‌فرض می‌توانند تصاویر باورنکردنی را از افراد و مناظر ثبت کنند.

از نظر عملکرد این گوشی نسبت به پرچم‌داران سامسونگ کمی فاصله دارد. در نهایت A54 برای افرادی که با بودجه کم خواهان یک گوشی با صفحه‌نمایش بزرگ، دوربین عالی و باتری با دوام هستند، یک گزینه ایده آل است.

گوشی سامسونگ A34 5G؛ بهترین دروازه برای ورود به دنیای ۵G

گوشی سامسونگ A34

گوشی گلکسی A34 از یک نمایشگر بزرگ ۶.۶ اینچی Super AMOLED با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل بهره می‌برد. کره‌ای‌ها برای جذاب شدن این گوشی، حسگر اثر انگشت را زیر نمایشگر تعبیه کرده‌اند. در بخش دوربین شاهد سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و سنسور ماکرو ۵ مگاپیکسلی هستید که این اسمارت‌فون را به یکی از بهترین گوشی‌های سری A سامسونگ تبدیل کرده است.

باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت این گوشی زمان فوق‌العاده‌ای را به شما برای استفاده از نمایشگر گوشی می‌دهد. عملکرد کلی پردازنده MediaTek MT6877V و رم ۶ و ۸ گیگابایتی برای انجام کارهای روزمره بهترین انتخاب است.

گوشی سامسونگ گلکسی A14 5g؛ بهترین گوشی مقرون به صرفه سامسونگ

گلکسی A14 یک گوشی هوشمند زیر ۳۰۰ دلار با قابلیت پشتیبانی از شبکه ۵G و ویژگی‌های کاربرپسند است. در این بازه قیمتی اکثر شرکت‌ها برای پایین نگه‌داشتن قیمت گوشی، برخی از ویژگی‌ها را حذف می‌کنند اما سامسونگ این گوشی اقتصادی را به اینترنت ۵G مجهز کرده است.

کره‌ای‌ها برای این گوشی اقتصادی نمایشگر بزرگ ۶.۶ اینچی و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را در نظر گرفته‌اند که با استفاده از آن می‌توانید ۱۲ ساعت فیلم تماشا کنید. گلکسی A14 نسبت به سایر گوشی‌های هم رده خود دوام بیشتری دارد و سامسونگ برای آن سه سال به‌روزرسانی سیستم‌عامل اندروید و ۴ سال اصلاحات امنیتی را ارائه می‌دهد.

گوشی سامسونگ گلکسی A14؛ بهترین گوشی پایین‌رده

طراحی گوشی گلکسی A14 اصلاً پیچیده نیست و می‌تواند بهترین انتخاب برای افرادی باشد که خواهان یک گوشی با ظرافت و طراحی ساده هستند. یک حسگر اثر انگشت سریع و راضی‌کننده روی دکمه پاور گوشی تعبیه شده و در سمت راست گوشی جای گرفته است.

گلکسی A14 دارای ۳ دوربین با لنزهای ۵۰ مگاپیکسلی، ۵ مگاپیکسلی اولترا واید و ۲ مگاپیکسلی ماکرو است که یک مجموعه کامل دوربین بی‌نظیر را ارائه می‌دهند. در محیط‌هایی که نور کافی وجود دارد می‌توانید تصاویر با کیفیت و خوبی را با دوربین گلکسی A14 ثبت کنید.

گوشی سامسونگ گلکسی A33 5G؛ بهترین انتخاب ساده پسندها

سامسونگ برای طرفداران محبوب خود در این گوشی یک نمایشگر ۶.۴ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ را در نظر گرفته است. وظیفه تأمین انرژی این نمایشگر بزرگ بر عهده باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری ساعتی است که از نظر شارژدهی توانسته امتیاز بسیار خوبی را کسب کند. در استفاده معمولی بیش از یک روز به شما شارژدهی می‌دهد.

در گوشی بی‌نظیر گلکسی A33 یک نمایشگر سوپر آمولد، پردازنده اگزینوس قوی و همچنین مجموعه‌ای از دوربین‌های حیرت‌انگیز را مشاهده می‌کنیم. این گوشی نسبت به نسل قبلی تغییرات مطلوبی را داشته و ارزش خرید بالایی دارد.

گوشی  گلکسی A03؛ ارزان‌ترین گوشی سامسونگ

گوشی اقتصادی A03 ارزان‌ترین گوشی کمپانی سامسونگ است. این گوشی مناسب افرادی است که انتظارات زیادی از تلفن هوشمند ندارند و یا به دنبال یک گوشی دوم هستند.

نسبت به قیمت پایینی که این گوشی دارد نمی‌توانید انتظار سخت‌افزار قدرتمندی از آن داشته باشید. کره‌ای‌ها از یک باتری لیتیوم پلیمری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری برای تأمین انرژی این گوشی استفاده کرده‌اند که در صورت فول شارژ بودن تا دو روز کاربر را همراهی می‌کند.

خوشبختانه در این گوشی اقتصادی از یک نمایشگر ۶.۵ اینچی استفاده شده تا کاربر بتواند از تماشای فیلم در این نمایشگر بزرگ لذت ببرد. در پنل پشتی تنها یک لنز دوربین ۸ مگاپیکسلی مشاهده می‌شود که در هنگام عکس‌برداری در محیط‌هایی که نور کافی دارند می‌توانید تصاویر قابل قبولی را ثبت کنید.

 

گوشی سامسونگ گلکسی A23؛ انتخاب برترین نمایشگر

اصلی‌ترین ویژگی گوشی A23 که موجب محبوبیت آن شده، کیفیت نمایشگر این گوشی محسوب می‌شود. سامسونگ از یک پنل ۶.۶ اینچی از نوع PLS LCD در این گوشی استفاده کرده که تصاویر روشن و با کیفیتی را ارائه می‌دهد. پکیج سخت‌افزاری این گوشی را پردازنده اسنپ‌دراگون ۶۸۰ به همراه یک پردازنده گرافیکی Adreno تشکیل می‌دهد. در کل این گوشی برای بازی‌های با گرافیک بالا و سنگین دچار هنگی و یا لگ می‌شود.

تصاویر ثبت شده با دوربین ۴گانه این گوشی، جزئیات و کنتراست خوبی را ارائه می‌دهند. عکس‌هایی که در روز ثبت می‌شوند کیفیت خوبی دارند و در شب با استفاده از حالت Night mode تصاویر با نویز کمتری ثبت می‌شوند.

جمع بندی نهایی

در این مطلب سعی کردیم بهترین گوشی‌های سری A سامسونگ که دسته گوشی‌های میان‌رده را تشکیل می‌دهند را معرفی کنیم. در مجموع باید بگوییم که گوشی‌های این سری خوش‌قیمت و اقتصادی هستند و در صورتی که عملکرد پردازنده، شارژ سریع باتری و دوربین‌های چندگانه برای شما اهمیت دارد بهتر است به سراغ گوشی‌های پرچم‌دار بروید. گوشی‌های سری A سامسونگ بیشتر برای استفاده روزمره، وب‌گردی، تماشای فیلم و شبکه‌های اجتماعی یک انتخاب هوشمندانه هستند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ