علت واریز نشدن حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی تیر ۱۴۰۲

1

چرا حقوق مستمری بگیران واریز نشده ، جدول واریز مابه التفاوت حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی ، چرا حقوق تیرماه مستمری بگیران واریز نشده ، چرا حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی واریز نشده ۱۴۰۲

علت واریز نشدن حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی ۱۴۰۲

حقوق تیرماه ۱۴۰۲ بازنشستگان و مستمری‌بگیران صندوق تامین اجتماعی از بیستم این ماه طبق حروف الفبا آغاز شده است. بر اساس روال ماه‌های گذشته، پرداخت حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی تا شنبه ، سی‌ویکم تیرماه ادامه دارد. اطلاعات منتشر شده حاکی از این است که واریز حقوق بازنشستگان همکار سازمان در آخرین روز ماه انجام می‌گیرد.

حقوق مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بازنشستگان تامین اجتماعی

بازنشستگان که این روزها بیشتر از گذشته تحت فشارهای اقتصادی و معیشتی قرار دارند، صدای اعتراضشان بلندتر شده است؛ روزی به مبلغ حقوق و روزی دیگر به نحوه پرداخت وام‌های اعطایی. اخیرا بازنشستگان نسبت به وام ۲۰ میلیون تومانی اعطایی انتقاداتی را نیز مطرح کردند. آنها می‌گویند فقط به ۴۸۰۰ نفر وام ۲۰ میلیونی پرداخت شده است. بازنشستگان همچنین به دشواری پرداخت وام نیز اشاره کرده‌اند. این در حالیست که مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی بر ضرورت پرداخت ماهانه و مرتب وام بازنشستگان کارگری تاکید می‌کند اما در مقابل بازنشستگان از وضعیت دشوار دریافت وام گلایه دارند.

آنگونه که خبرگزاری ایلنا گزارش داده سه مورد اصلی یعنی داشتن دو فرزند تحت تکفل، نگرفتن وام در هیچ یک از بازه‌های زمانی قبلی و داشتن سیم کارتِ به نام، از جمله مواردی هستند که بازنشستگان دارای آنها نیستند و در نتیجه از صف وام جا می‌مانند.

تبلیغات برای اعطای وام ۲۰ میلیونی ادامه دارد اما رئیس کانون بازنشستگان کارگری تهران می‌گوید چهار ماه از سال گذشته اما در این مدت فقط به ۴۸۰۰ نفر وام ۲۰ میلیونی داده شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. ابراهیم می گوید

    سلام. واقعا نمیدونم چی بگم هنوز حقوق تیرماه را پرداخت نکردن والا من مستاجر هستم هزار بدبختی دیگه حداقل دیگه شما نمک به زخم ما نزنید پرداختی را به موقع انجام بدید