زمان بازی تراکتور در پلی آف آسیا | زمان بازی تراکتور و الشارجه

0

زمان بازی تراکتور در پلی آف

تیم فوتبال شارجه امارات در مرحله اول پلی آف حضور در لیگ قهرمانان آسیا شامگاه امروز مقابل «باشوندارا کینگز بنگلادش» قرار گرفت. نماینده امارات توانست با نتیجه دو بر صفر برنده این دیدار شده و به مرحله بعدی راه پیدا کند.

این تیم باید در مرحله دوم پلی آف ACL مقابل تراکتور تبریز بازی کند.

شایان ذکر است دیدار تراکتور و شارجه ساعت ۱۹:۳۰ روز ۳۱ مرداد در تبریز برگزار می‌شود و برنده این رقابت به دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا راه خواهد یافت.

دیدار با الشارجه برای سرمربی و کاپیتان تراکتور داستان متفاوتی دارد چرا که در کارنامه رسول خطیبی و مسعود شجاعی، بازی برای این تیم اماراتی دیده می‌شود. رسول خطیبی یک فصل(۰۷/۲۰۰۶) در الشارجه حضور داشت و مسعود شجاعی بین سالهای ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۸ برای تیم اماراتی به میدان رفت.

خطیبی و تراکتور در شرایطی مقابل حریف اماراتی‌شان قرار خواهند گرفت که سرمربی الشارجه یعنی عبدالعزیز العنبری سابقه همبازی بودن با سرمربی و کاپیتان تراکتور را در الشارجه داشته است. العنبری از سال ۱۹۹۲ تا ۲۰۱۰ در تیم الشارجه حضور داشت و خطیبی و شجاعی را به خوبی می‌شناسد.

یکی از سرشناس ترین بازیکنان الشارجه، کایو لوکاس برزیلی است. بازیکن شماره ۷ از بنفیکا به طور قرضی به تیم اماراتی پیوسته و مقابل تیم های ایرانی سابقه گلزنی دارد. او قبلا مقابل استقلال بریس کرده است.

الشارجه در دیدار قبلی خود با یک گل نیروی هوایی عراق را شکست داد.

ساعت بازی تراکتورسازی تراکتور و الشارجه پلی آف لیگ قهرمانان آسیا بازی های تراکتور در آسیا الشارجه امارات

ساعت و زمان بازی تراکتور تبریز برابر شارجه امارات

دو تیم تراکتور و شارجه امارات در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ روز سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ به مصاف هم می روند.

اطلاعیه باشگاه تراکتور؛ تکمیل ظرفیت جایگاه بانوان

باتوجه به تکمیل ظرفیت جایگاه در نظر گرفته شده برای بانوان در دیدار تراکتور مقابل الشارجه، از بانوان گرامی تقاضا می‌شود از مراجعه به سایت خرید بلیت و ورزشگاه اجتناب کنند.

زمان نشست خبری سرمربیان دو تیم تراکتور و الشارجه

نشست خبری سرمربی الشارجه ساعت ۱۶:۳۰ و نشست سرمربی تراکتور نیز ساعت ۱۷ در استادیوم بنیان دیزل برگزار می‌شود. یادآور می‌شود خبرنگاران و عکاسان دارای آی دی کارت اجازه حضور در نشست خبری را دارند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ